Re: Pomarańcza w doniczce

Data: 2023-06-14 22:56:26
Temat: Re: Pomarańcza w doniczce
Od: XL wiosenna <i...@g...pl>

środa, 24 maja 2023 o 11:17:18 UTC+2 Trybun napisał(a):
> Ma ktoś pomysła co zrobić aby zmusić pestki pomarańczy do wykiełkowania.
> Temperatura odpowiednia jest, różne próby z namaczaniem itd nie
> przynoszą efektu.

I jeszcze pytanie: po co Ci te dziczki-siewki pomarańczy? Przecież to dziczki będą,
czyli nie powtórzą cech szlachetnej odmiany, a na owocowanie poczekasz z 10 lat. Kup
sobie pomarańczowe
https://www.tropiart.pl/plants/pomarancza-citrus-sin
ensis.html?gclid=CjwKCAjwyqWkBhBMEiwAp2yUFh5aAp8JLGL
LDcrmGuvuz1hN-YCF4KZTUMOrSitvVm8p2bDbeArbJxoCT-YQAvD
_BwE#product
drzewko i ciesz się nim, jak ja - mam je od lat, latem wystawiam na taras. Obecnie
obsypało się ponownie kwiatami po wyniesieniu - kwiaty były też zimą. A jaki boski
zapach! Pszczoły teraz je zapylają i będą owoce, które dojrzeją już w domu około
Bożego Narodzenia.