Re: Pomarańcza w doniczce

Data: 2023-10-27 19:02:54
Temat: Re: Pomarańcza w doniczce
Od: Trybun <M...@j...cb>

W dniu 27.10.2023 o 15:46, 1634Racine pisze:
> Trybun w news:uhgdh7$29mvq$1@dont-email.me
> [...........]
>
> ale jak gleboko? 1cm,2cm, 3cm,...
> wszystkie w jednej doniczce? po wykielkowaniu tez?

Trudno powiedzieć, wrzuciłem kilkanaście pestek do prawie wypełnionej
ziemia doniczki i i przysypałem cienką warstwą ziemi. Średnia głębokość
to jakiś centymetr.

Po wykiełkowaniu przesadziłem pojedynczo do innych doniczek.

> no to sie udalo. Jakos. Moze jakis biohumus,wiecej swiatla. Poza tym -
> czekac...

Stoją na parapecie okna po południowej stronie, a więc trudno o więcej
światła. Tak, daję im termin do wiosny, jak nie ruszą to spróbuję z
mandarynkami.