PAPRYKA NADZIEWANA-HELP!!!

1. Data: 2003-04-18 20:40:47

Temat: PAPRYKA NADZIEWANA-HELP!!!
Od: L...@B...PL (ANIA) szukaj wiadomości tego autora

CZY KTOS ZNA MOZE PRZEPIS NA PAPRYKE NADZIEWANA?
JAKIKOLWIEK, JA SIE W TYM GUBIE!!!!
wyslane z serwisu easy cookbook - kukbuk izy
http://www.kuchnia.serwisy.net
http://www.kuchnia.serwisy.net.pl

1. Data: 2003-04-18 20:59:43

Temat: Re: PAPRYKA NADZIEWANA-HELP!!!
Od: Michał Kowalewski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

ANIA wrote:

> CZY KTOS ZNA MOZE PRZEPIS NA PAPRYKE NADZIEWANA?
> JAKIKOLWIEK, JA SIE W TYM GUBIE!!!!

Najprostszy:
- Przesmazyc posiekana cebule, na nia dodac mielone mieso. Posolic,
popieprzyc (i za okno wypieprzyc, jak mawia mama mojego Przyjaciela)
- Smazyc z piec minut
- Dodac posiekane pomidory, albo koncentrat pomidorowy
- Smazyc az mieso bedzie sie rozpadac na grudki
- Mozna dodac oregano
- Przestudzic po usmazeniu
- Mozna dodac troche ugotowanego ryzu (ja robie bez, bo wole sam miesny
farsz)
- Wmieszac w farsz surowe jajko
- Paprykom sciac "wieczka". Wydlubac nasiona (najlatwiej lyzka do
melona, ale zwyczajna lyzeczka tez sie da)
- Naladowac farsz do papryk.
- Papryki natrzec oliwa (znaczy w miseczke nalac oliwy i maczajac palec
pocierac papryki). Dzieki temu skorka z nich nie zlezie w pieczeniu
- Piec jakies 25 minut w 180 stopniach [nie wiem, czy ta temperatura
jest najwlasciwsza, ale moj piekarnik tylka taka trzyma ;) ]
- Wyciagnac, troche potrzymac na stole, bo gorace.
Potem jesc ze smakiem.
Pozdrawiam,
Michal.

1. Data: 2003-04-19 18:15:25

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak jeszcze do tego wciepiesz trochę utartego sera żółtego, to się będzie
tak fajnie trzymać razem.

Dorota

1. Data: 2003-04-19 19:02:38

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota***" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> A jak jeszcze do tego wciepiesz trochę utartego sera żółtego, to się
będzie
> tak fajnie trzymać razem.

robimy tak:
szynke, lopatke, lub karkowke (musi byc chude, dlatego najczesciej jest to
szynka) miele dosc grubo, tak zeby mczuc bylo ze je sie mieso nie papke.
podsmazam z cebula, dodaje pokrojone drobno pieczarki, i jeszcze troche
papryki kolorowek pokrojonej w kostke, wciskam kilka duzych zabkow czosnku,
dodaje ryz ugotowany , (1 woreczek) - farsz jest bardziej miesny niz ryzowy,
doprawiam wszytsko sola, pieprzem, papryka, pieprzem kajenskim i nadziewam
przepolowione wzdluz papryki (najlepiej czerwone, zolte lub pomaranczowe, sa
bardziej "miesiste" niz zielona
wklada sie to do zaroodpornego naczynia, wlewa bulion i tak wciska do
piekarnika, na wierzch takiej papryki daje jeszcze galazke selera i
pietruszki.. nabiera fajnego posmaku

zapiekam tak z 20-30 min w 180 stopniach. nie mozna za dlugo, coby skorka
nie odchodzila od papryki.. a ta byla lekko chrupiaca
na 5 min przed wyciagnieiem, tak jak pisala Dorota, mozna posypac jakims
smacznym serem

Marta

1. Data: 2003-04-22 10:50:10

Od: "flowera" <b...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

A ja ostatnio widzialam cos takiego na travel channel w programie o Krecie
w pewnym gospodarstwie Greczynka przygotowywala taka potrawe:

mieso mielone z kurczaka smazyla z czerwona cebulka
na oliwie z oliwek dodala ryz, czosnek, potem pomidory z puszki, swieze
ziola,
typu oregano, troche podlala winem, potem przygotowala baklazany papryke
i pomidory, wydrazyla miaz z baklazanow i pomidorow i dodala go do miesa
gdy wszytko sie usmazylo, nadziala farsz w papryke i baklazany i pomidory
to wszytko na blache i do pieca))))))
wygladalo smakowicie
mniam mniam ))))

--
Pozdrawiam )))
Flowercia pograzona w SAPo-ABAPowaniu ;-)

Mieso kozie
sos Barbacue - pomóżcie
Schab faszerowany śliwkami
Schab faszerowany sliwkami