Mieso kozie

1. Data: 2003-04-18 20:18:02

Temat: Mieso kozie
Od: "maxter" <m...@w...plNO SPAM> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dostalem od tescia mieso z dwoch mlodych kozek,moze da sie z tego zrobic
,cos smacznego,czekam na podpowiedzi-moze cos z rusztu?Nie mam uprzedzen co
do pochodzenia miesa,ze jest kozie:)
Pozdrawiam
Kaz
Mieso oczekuje w spizarce-sprawa chyba naglaca z uwagi na swieta.

1. Data: 2003-04-18 22:42:13

Temat: Re: Mieso kozie
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:b7pmib$ia4$1@atlantis.news.tpi.pl,
maxter <m...@w...plNO SPAM> a écrit:
> [...]
> Pozdrawiam
> Kaz
> Mieso oczekuje w spizarce-sprawa chyba naglaca z uwagi na swieta.

Czesc

Wedlug mojego podrecznika (Larousse gastronomique) przygotowuje sie tak
jak potrawy z jagnieciny.

Smacznego Hallelujah !
Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-04-18 22:59:00

Od: "maxter" <m...@w...plNO SPAM> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisal w wiadomosci

> Czesc
>
> Wedlug mojego podrecznika (Larousse gastronomique) przygotowuje sie tak
> jak potrawy z jagnieciny.
>
> Smacznego Hallelujah !
> Ewcia
Witam Ewcia
ale nie mam tego podrecznika,przybliz przepis,czasu juz niewiele :)
Pozdrowka
Kaz

1. Data: 2003-04-18 23:26:56

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:b7q004$6q2$1@atlantis.news.tpi.pl,
maxter <m...@w...plNO SPAM> a écrit:
> Witam Ewcia
> ale nie mam tego podrecznika,przybliz przepis,czasu juz niewiele :)
> Pozdrowka
> Kaz

Jest mase przepisow, z Laroussa najprostszy, "ŕ la boulangčre"

Udziec (2,5 kg) posmarowac piec przez 30 min w 275 C°, oblozyc 700 g
ziemniakow w plasterkach + 300 g cebuli w plasetrkach, piec dalej 30
min. w 250 °. Po wyjeciu z piekarnika nakryc folia alu, poczekac 15
minut. (To na pewno dosyc krwista pieczen).

Inny, na pieczen z kozlecia z rozmarynem (zrodlo : www.marmiton.org)
4 duze zimniaki + 2 cebule + 2 zabki czosnku poszatkowac, zalac szklanka
pleka i piec w lagodnym piecu przez 30 minut. Potem polozyc na no udzec
wysmarowany polowa 100 g masla utartym z 3 lyzkami musztardy z Dijon i
naszpikowanym galazkami rozmarynu. Piec jeszcze przez 45 minut, w
polowie pieczenia oblac reszta masla z musztarda.

Wesolego Jajka :-)

Ewcia

--
Niesz !