Lepiej nie zachowujcie wstrzemięźliwości.

1. Data: 2011-01-27 11:00:54

Temat: Lepiej nie zachowujcie wstrzemięźliwości.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wstrzemięźliwość seksualna powoduje impotencje
Jak wiemy w wierze Katolickiej jest propagowana wstrzemięźliwość, ale
co nauka ma do powiedzenia na ten temat? Dość dużo, choć o tym się nie
mówi bo to wstydliwy temat, a w kraju katolickim nie powinno się mówić
czegoś niezgodnego z doktryną kościoła ale prawda jest taka że
wstrzemięźliwość powoduje impotencje. A to
dość poważny problem dotykający wielu mężczyzn. Choć w internecie jest
dużo sprzeczności zainteresowałem się tym zagadaniem i po
konsultacjach ze specjalistą dowiedziałem się małe conieco (medykiem
nie jestem więc postaram się wyjaśnić co się dowiedziałem, tak z
grubsza)
Zacznijmy od początku, co to jest prostata można znaleźć na necie. W
prostacie wytwarzany jest pewien płyn
(jeden ze składników spermy) i jest on wytwarzany ciągle i niezmiennie
(czy śpimy czy chodzimy - zawsze), oczywiście zbiera się on w
prostacie i jedyna możliwość jego pozbycia się go to wytrysk. Podczas
wstrzemięźliwości seksualnej (nie współżycia czy masturbacji), czyli
gdy niema wytrysku to ten płyn czy wydzielina gromadzi się i
rozpęcznia prostatę -
powoduje zapalenie prostaty, wewnętrzne uszkodzenia. Na szczęście po
wytrysku i wydostaniu się tej wydzieliny gruczoł krokowy regeneruje
się, ALE powstają liczne zgrubienia i zbliznowacenia, z czasem, jak
taki proces powtarza się, albo po prostu dłuuugo trwa
wstrzemięźliwość, dochodzi do rozrostu gruczołu krokowego (a to bardzo
niedobrze - można poszukać w necie), może wytworzyć się rak prostaty,
a konsekwencja jest impotencja!
Trochę na ten temat (choć niewiele) jest tu:
http://www.rak-prostaty.pl/choroba/rak-prostaty.html
http://bydzia.net/nowotwory/prostata.php
Rz 14,24
Wszystko bowiem, co się czyni niezgodnie z przekonaniem, jest
grzechem.

A jak boli taka wstrzemięźliwość, w więzieniach ludzie w kulki się
skręcają przy nagromadzeniu nasienia i wtenczas leczy wytrysk. Tak
więc akurat księża .......