1. Data: 2024-04-24 17:40:45

Temat: Dlaczego faggoci są źli.
Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

Chcecie dalszej dyskusji to ją macie.

W dniu 27.02.2024 o 15:26, Jacek pisze:
> Popęd do płci przeciwnej mają wszyscy. Ale niektórzy mają popęd do
> płci swojej. Gratulacje za powalającą logikę :)

Mają zboczenie bo zboczyli. To nie logika, tylko fakty subkulturowe.
Wygląda na to, że nawet najbardziej zadeklarowani pedzie, są w istocie
zakamuflowanymi biseksualistami. To by tłumaczyło fakt, dlaczego
wszędzie gdzie pojawiają się jakieś atrakcyjne kobiety, to równocześnie
pojawiają się tam propagandziści lgbt (konkursy miss, cyber laski
w stylu Lary Croft itd.).

> (...) aby tylko nie przyznać że homoseksualiści rodzą się ze
> swoim popędem i nic z tym fantem począć nie mogą, (...) z
> jednej strony powoduje że rodzą się ludzie homo a z drugiej strony
> nakazuje ich tępić oraz sam będzie ich karał po śmierci.

Otóż ludzie wcale nie rodzą się zboczeni, nie ma tego w genach.
Co ciekawe, nie jest to tylko moje zdanie, lecz nawet
mówi o tym biolog prof. R. Dawkins:

"Geny nie mają monopolu na determinizm.
Czy więc nienawidzisz homoseksualistów, czy ich kochasz,
czy chcesz ich zamknąć, czy "wyleczyć", lepiej, byś w swoich
argumentach nie podpierał się genami."

- R. Dawkins "Eseje" str. 40-41: "Nie wszystko jest w genach".

Co jedynie potwierdza fakt, że pedałowanie to cecha nabyta,
a nie wrodzona. Bluzgi ślij do Dawkinsa.

> Ale przyjrzyjmy się jakie opcje zostają jeśli założyć że homoseksualiści
> rodzą się z popędem hetero.

Faggotem nikt się nie rodzi, ignorancie, patrz wyżej.

> Otóż, mogą go zignorować i zaciskając zęby
> oraz drżąc z obrzydzenia zalecać się do swojej płci. Pytanie po jaką
> cholerę? :) Więc tą opcję skreślamy jako niedorzeczną i zakładamy że
> człowiek pierwotnie hetero staje się w jakimś momencie życia homo.

Tak naprawdę jest biseksualistą, a nie 100% homo. Zboczył na złą drogę,
ponieważ zaakceptował homopropagandę, a wcale nie musiał tego robić.
Zamienił pożycie zgodne z naturą, na obrzydliwość i na tym polega
jego wina moralna. Żadne geny nic do tego nie mają.

> Może to się stać dwojako. Albo w sposób niezależny od woli takiego człowieka,
> więc nie sposób go za to winić, podobnie jak nie sposób winić kogoś kto
> jest taki z urodzenia. Może się też tak stać z powodu świadomie podjętej
> decyzji o zmianie popędu hetero na popęd homo. Co jest niemożliwe,
> ponieważ popęd (jak sama nazwa wskazuje) jest uwarunkowany genetycznie i
> aktem woli się go zmienić nie da, tak jak nie da się aktem woli zmienić
> koloru oczu czy skłonności do alergii.

Popęd to po prostu potrzeba seksualna. Japończycy już robią to
z robotami. Tak więc twoja argumentacja jest całkowicie chybiona.

> Więc skoro inne opcje wykluczamy, pozostaje nam tylko opcja pierwsza -
> bóg Jahwe czyni tak że rodzą się homoseksualiści ale w piśmie nakazuje
> ich tępić. Fajny bóg, nie? :) A teraz wykaż błąd w moim rozumowaniu,
> jeśli potrafisz.

Przecież tam same bzdury bez sensu popisałeś. Poczytaj se Dawkinsa.

> Osobna sprawą jest twój emocjonalny stosunek do homoseksualistów. (...)

W skrócie mam uzasadnioną negatywną opinię na ich temat. To są dewianci
powodujący zagrożenie epidemiologiczne. Tak więc trzeba ich tępić.

W dniu 24.02.2024 o 23:21, Kviat pisze:
> Poszedłbyś do łóżka z facetem? Nie?

Nie.

> Bo nie chcesz - bo to twój wybór, czy może dlatego, bo faceci cię nie
> pociągają?

Nie interesuje mnie co kogo pociąga, tylko rozpoznaję fakt, że ktoś
zaspokaja swoje potrzeby seksualne w zboczony sposób. I w niczym
nie zmienia to faktu, że wszyscy ludzie mają popęd do płci przeciwnej.

> To skąd ten idiotyczny pomysł, że ktoś inny - ktoś, kogo też nie
> pociągają faceci, bez problemu idzie do łóżka z innym facetem, bo ma
> taki kaprys?

Tu nie chodzi o pociąg, tylko o zaspokojenie potrzeb w zboczony sposób.

> (...) I stąd te twoje głupie pomysły, że popęd do
> konkretnej płci to kwestia wyboru?

Zboczenie to kwestia wyboru, popęd do płci przeciwnej jest wrodzony.

> (...)
> (I tak samo homoseksualista/tka nie ma wątpliwości, ze pociągają go
> faceci/kobiety.)

Tacy ludzie wcale nie są szczęśliwi, i często są w kryzysie natury
psychicznej. Zdają sobie sprawę, że byłoby dla nich dużo lepiej,
gdyby nie wybrali zboczenia.

> Dziwne, że ty masz takie wątpliwości - skoro twierdzisz, że jesteś hetero.

Nie watpliwości, tylko widzę po prostu zakłamanie środowisk lgbt.

> Podejrzewam, że po prostu pociągają cię faceci (...)

No to coś ci się pomyliło.

> (...), ale ty zaniepokojony tym faktem (i pod wpływem
> religijnego prania mózgu przez innych fanatyków religijnych i ze strachu
> przed prześladowaniem) wybrałeś, że nie będziesz chodził z nimi do łóżka
> i teraz wymagasz tego samego od innych, twierdząc, że to kwestia wyboru.
> I uciekłeś w religię, żeby sobie jakoś zracjonalizować ten "świadomy
> wybór".

Wypisz, wymaluj, jakiś fragment artykułu z onetu. Naczytałeś się jakichś
bzdur i bezmyślnie coś powtarzasz.

> Owszem, to kto z kim idzie do łóżka, to jest kwestia wyboru. Popęd do
> tej, czy innej płci (i w jakim stopniu) - już nie.

Tylko do płci przeciwnej. Zboczenie to cecha czysto nabyta.

> W rzeczywistości, ten niby wybór, to tylko i wyłącznie problem twojej
> religii od której nie potrafisz się uwolnić.

To akurat ma tyle wspólnego z religią, co fakt, że faggoci
są wielokrotnie potępiani w Biblii. Jak ktoś chce iść do Piekła,
to faggoci mają już tam wybudowaną autostradę, z biletem bez powrotu.

> Żeby 100% heteroseksualny facet poszedł do łóżka z innym facetem, to
> muszą się zadziać jakieś super szczególne okoliczności (...), ale w
> normalnych okolicznościach z własnej woli tego by nie zrobił.
> Z bardzo prostego powodu: bo faceci go nie kręcą.

I tak jest normalnie.

> I to samo jest z homo: bo kobiety ich nie kręcą.

A to już nieprawda. Kręcą ich może nawet bardziej, skoro pchają się
wszędzie, gdzie tylko są jakieś atrakcyjne kobiety.

> A nie dlatego, bo sobie tak postanowili.

Co tu postanawiać? Faggot ma potrzebę, to ją idzie zaspokajać.
Wie, że laska go oleje, to idzie tam gdzie szybciej się załatwi.
I do następnego razu. I tak cały czas. Już Hitler miał na nich
dobrą metodę.

> Po drodze masz odcienie "szarości", ludzie biseksualni, (...)

Jaka tam szarość - jest zboczenie, albo nie. Kropka.

> To jest bardziej skomplikowane niż myślisz, bo ludzie są różni. Każdy
> człowiek jest inny - wbrew temu, co twierdzą twoi fanatyczni religijni
> guru próbujący wszystkich sformatować pod swoje chore fantazje i
> wyobrażenia.

Ludzie są różni, ale są tylko DWIE płcie. A nie, że idiota genderysta
wymyślił, że jest tyle płci ilu ludzi na ziemi.

> Najlepszym dowodem na to, że ludzie są różni jest fakt, że tacy fanatycy
> religijni jak ty również istnieją.

Tyle, że nie widzę co jest we mnie kontrowersyjnego,
żebym mógł być fanatykiem :P

Powrotu do Ewangelii życzę.

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,
na swoich wrogach się pomszczę,
odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
42 Upoję krwią moje strzały,
mój miecz napasie się mięsem,
krwią poległych i uprowadzonych,
głowami dowódców nieprzyjacielskich.

2. Data: 2024-04-24 18:11:43

Temat: Re: Dlaczego faggoci są źli.
Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Apr 2024 17:40:45 +0200, Nemrod napisał(a):

> Tyle, że nie widzę co jest we mnie kontrowersyjnego,
> żebym mógł być fanatykiem :P

Ty to się pewnie tak brzydzisz własnego fiuta że jak sikasz to trzymasz
w gumowych rękawiczkach :)
--
Jacek
I hate haters.

3. Data: 2024-04-24 18:50:29

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

> Ty to się pewnie tak brzydzisz (...)

Czyli zamiast dyskusji, jak zwykle zdylatowałeś w gacie :P

4. Data: 2024-04-24 19:01:37

Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Apr 2024 18:50:29 +0200, Nemrod napisał(a):

> Czyli zamiast dyskusji, jak zwykle zdylatowałeś w gacie :P

Dyskusję to miałeś a przynajmniej usiłowania z mojej strony. Poczytaj
kilka postów wstecz. Ignorujesz moje argumenty nie przedstawiając ze
swojej strony żadnych i nie odnosząc się do moich. Zamiast argumentów
serwujesz własne, wyssane z palca pewniki. Nemrodzie, masz umysł
Torquemady a w oczach białe szaleństwo fanatyka. I biada wszelkiemu
żywemu gdybyś się dorwał do władzy. Twój bóg jest ludzkim konstruktem,
czyli wymysłem a ty durniem modlącym się do postaci z bajki.
--
Jacek
I hate haters.

5. Data: 2024-04-24 19:19:32

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

> (...) Twój bóg jest ludzkim konstruktem,
> czyli wymysłem a ty durniem modlącym się do postaci z bajki.

Niestety dla ciebie, są niepodważalne dowody na istnienie
historycznego Jezusa Chrystusa. To nie bajka, nieuku.

6. Data: 2024-04-24 20:32:01

Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Apr 2024 19:19:32 +0200, Nemrod napisał(a):

> Niestety dla ciebie, są niepodważalne dowody na istnienie
> historycznego Jezusa Chrystusa. To nie bajka, nieuku.

Mało historyczne i dosyć fragmentaryczne. Ale zgodzę się że istniał.
Tylko że nie był żadnym bogiem a zwykłym człowiekiem, sykariuszem,
wywrotowcem, który miał nadzieję wykorzystać wiarę współplemnieńców do
wywołania powstania, kolejnego zresztą i zrzucenia rzymskiego jarzma.
Uwierającego żydów szczególnie ponieważ nakazywało im czcić innych bogów
a w szczególności cezara. Był prawowiernym żydem, przestrzegającym
wszystkich żydowskich obyczajów i nawet mu w głowie nie postało aby
zakładać jakiś kościół, boże nie daj :) A tym bardziej, by do plemienia
żydowskiego przyjmować jakichś gojów ledwo co wyrosłych z animizmu czy
politeizmu. Przypominam, że za boga zaczęto go uważać paręset lat po
śmierci przy której to okazji dokonano sporego rozlewu krwi chrześcijan
( bo wielu było przeciwnego zdania), którzy uwielbiają się wzajem
wyrzynać z byle powodu. To jak, najpierw był człowiekiem a potem stał
się bogiem? :) Tak arbitralne, z dnia na dzień bo jakiś biskup sobie coś
ubzdurał?
A twój bóg, do którego zanosisz modły wyraźnie ci powiedział że poważa
tylko Izrael a całą resztę ludzkości łącznie z tobą ma w d...
--
Jacek
I hate haters.

7. Data: 2024-04-24 21:23:20

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

> Mało historyczne i dosyć fragmentaryczne. Ale zgodzę się że istniał.

Czyli widzisz, że to nie bajka.

> Tylko że nie był żadnym bogiem a zwykłym człowiekiem, (...)

Zwykli ludzie nie zmartwychwstają. A tu masz przedstawiony na to dowód,
który czasami jest nazywany Piątą Ewangelią:

https://historia.rp.pl/historia/art9372331-calun-tur
ynski-swiadek-zmartwychwstania

> A twój bóg, do którego zanosisz modły wyraźnie ci powiedział że poważa
> tylko Izrael (...)

Nawet tego nie wiesz, że teraz jest Kościół w roli Izraela?

Mt 21,43 Dlatego powiadam wam: Królestwo Boże będzie wam zabrane,
a dane narodowi, który wyda jego owoce. 44 Kto upadnie na ten kamień,
rozbije się, a na kogo on spadnie, zmiażdży go.

8. Data: 2024-04-24 21:30:08

Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Apr 2024 21:23:20 +0200, Nemrod napisał(a):

> [...]
>
> Zwykli ludzie nie zmartwychwstają. A tu masz przedstawiony na to dowód,
> który czasami jest nazywany Piątą Ewangelią:

hehe :) Wiesz ile całunów zna chrześcijaństwo? A ile gwoździ i drzazg z
krzyża? Kiedyś, korzystając z naiwności kmiotków produkowano relikwie
masowo.

> [...]
> a dane narodowi, który wyda jego owoce. 44 Kto upadnie na ten kamień,
> rozbije się, a na kogo on spadnie, zmiażdży go.
Matole, nie widzisz gramatycznego czasu? Królestwo będzie zabrane (o ile
będziecie dalej grzeszyć). Znajdź mi cytat w którym ktoś mówi o tym w
czasie przeszłym dokonanym. Np. oto królestwo zostało wam zabrane boście
grzeszyli i dane komu innemu.

--
Jacek
I hate haters.

9. Data: 2024-04-24 21:54:27

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

ynski-swiadek-zmartwychwstania
> hehe :) (...)

Czyli próbujesz głupią miną nadrabiać swoje braki w znajomości
syndologii. Doucz się, poczytaj, a potem nawróć się do jedynie
słusznego Kościoła Katolickiego.

> (...), nie widzisz gramatycznego czasu? Królestwo będzie zabrane (o ile
> będziecie dalej grzeszyć).

Gdzie, nic takiego tam nie ma. Królestwo ma być zabrane Żydom,
bo do nich ta mowa, i kropka. Dość już nagrzeszyli. Patrz zresztą
niżej.

> Znajdź mi cytat w którym ktoś mówi o tym w
> czasie przeszłym dokonanym. Np. oto królestwo zostało wam
> zabrane boście grzeszyli i dane komu innemu.

Stare Przymierze jest już od dawna złamane:

Jr 31,31 Oto nadchodzą dni - wyrocznia Pana -
kiedy zawrę z domem Izraela <i z domem judzkim>
nowe przymierze.
32 Nie jak przymierze, które zawarłem z ich przodkami,
kiedy ująłem ich za rękę,
by wyprowadzić z ziemi egipskiej.
->To moje przymierze złamali<-,
mimo że byłem ich Władcą
- wyrocznia Pana.
33 Lecz takie będzie przymierze,
jakie zawrę z domem Izraela
po tych dniach - wyrocznia Pana:
Umieszczę swe prawo w głębi ich jestestwa
i wypiszę na ich sercu.
Będę im Bogiem,
oni zaś będą Mi narodem.

Jasne? Od dwóch tysięcy lat nie ma światyni Jerozolimskiej,
nie ma kultu, nie ma ofiar. W jakim ty świecie żyjesz,
że tego nie widzisz? Historia zapisała za to liczne pogromy
ludności żydowskiej, czego nie tak dawnym przykładem jest
holocaust Żydów za Hitlera.

10. Data: 2024-04-24 22:03:19

Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Apr 2024 21:54:27 +0200, Nemrod napisał(a):

> Jr 31,31 Oto nadchodzą dni - wyrocznia Pana -
> kiedy zawrę z domem Izraela <i z domem judzkim>
> nowe przymierze.

Matole, "z domem Izraela" a nie z resztą matołów na planecie.
--
Jacek
I hate haters.