Re: Paweł Śpiewak, Tomasz Jastrun i Małe Biesy

Data: 2010-04-29 09:19:41
Temat: Re: Paweł Śpiewak, Tomasz Jastrun i Małe Biesy
Od: "Druch" <e...@n...com>

"zazólcony" <z...@y...on.pl> wrote in message
news:hrbenh$nl5$1@news.onet.pl...

Fajne jest to ze nawet nie musze ogladac telewizji,
zeby wiedziec jakie rzad popenil nowe wtopy.

Wiesz skad wiem o wtopach rzadu?
Ze pojawiasz sie na grupie i za wszelka cene bronisz Tuska,
w takiej-a-takiej sprawie.

Wiec juz wiem ze kolejna wtopa informacyjna.
I rzeczywiscie.
Zagladam wiec na onet i czytam ... konferencja Tuska,
lanie wody, "wszystko jest w rekach prokuratory" i
wszystko jest swietnie i cacy. No.... znowu cudownie!

Tymczasem od 2 tygodni jestesmy swiadkami
zenujacej dezinformacji medialnej.
Oraz braku informacji.
Nawet oglaszany czas katastrofy byl zle podany.
Albo "Zadna hipoteza nie jest dominujaca".
Znowu jestesmy siwadkiem tej platformiana nieudolnosc,
rekompensowana na sile przez PR (public relations).

=====================

Zobacz tez co mowi, Edmund Klich (nie mylc z Bogdanem Klichem).
Ten facet jest szefem Panstwej Komisji Badania Wypadku,
(bada rownolegle do prokuratury wojskowej):

"Nie mielismy zadnego wsparcia. Na moja prosbe do ministra Bogdana Klicha,
ze nie mam jeszcze tlumacza, dostalem odpowiedz: <to co pan robi tam od
trzech dni. To pan powinien go sobie zalatwic>. Dalej pan minister Klich
powolujac sie na swoje rozporzadzenie zmuszal mnie wprost do wspólpracy z
polska prokuratura. Kiedy mówilem: panie ministrze, ja nie moge
wspólpracowac z prokuratura bo strona rosyjska ma do mnie pretensje,
odpowiadal: <ja tego nie przyjmuje do wiadomosci> - opowiada Edmund Klich.

Zenada!
http://dziennik.pl/katastrofa-smolensk/article593836
/Nie_mielismy_zadnego_wsparcia_rzadu.html

Nawet Cimoszewicz zaczal o tym pisac:
http://wiadomosci.onet.pl/2161978,11,,item.html

Druch