Re: Autotranskrypcja dla niedosłyszących

From: Gerard <g...@g...com>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Autotranskrypcja dla niedosłyszących
Date: Mon, 22 Apr 2024 23:55:45 +0200

W dniu 21.04.2024 o 12:53, jn pisze:
> Czy audio jest tłumaczone na język polski czy napisy dostosowane są
> tylko do rozpoznanego języka?

Ja używam tylko autotranskrypcji, czyli napisy wyświetlają mi się w
języku mówionym (np. mam wybrany domyślny angielski, ale zainstalowaną
obsługę polskiego i wtedy automatycznie rozpoznaje język z dźwięku i
wyświetla odpowiednie napisy). Ale jest też dostępna funkcja tłumaczenia
od razu na wybrany język, więc można sobie włączyć choćby film po
angielsku z wyświetlanymi polskimi napisami. Oczywiście trzeba brać
poprawkę na to, że automatyczne napisy (a tym bardziej tłumaczenie) może
nie być idealne, ale to i tak wielka pomoc.

Pozdrawiam,
Gerard