spotkanie Wrocław

1. Data: 2003-04-14 08:45:38

Temat: spotkanie Wrocław
Od: "Moni" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już nie mogę sie doczekać, aż ktoś zacznie wątek o sobotnim spotkaniu,
ja niestety nie mogłam być :((
Dziewczyny napiszcie jak było!

Moni

1. Data: 2003-04-14 09:44:37

Temat: Re: spotkanie Wrocław
Od: "Abigail" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moni" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Już nie mogę sie doczekać, aż ktoś zacznie wątek o sobotnim spotkaniu,
> ja niestety nie mogłam być :((
> Dziewczyny napiszcie jak było!

napiszcie, napiszcie, tez mi sie nie udalo :-(

A.

1. Data: 2003-04-14 11:05:30

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Abigail wrote:

>Użytkownik "Moni" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomo?ci

>napiszcie, napiszcie, tez mi sie nie udalo :-(
>

>A.

Spóźniłam się 20 minut, poszłam do tego Oregano, nikogo o wyglądzie
spotkania grupy dyskusyjnej nie znalazłam, nawet jakieś osoby pytałam,
ale też nic. Postałam i poczekałam 20 minut, poszłam do K7 zobaczyć, czy
może tam jesteście; nie było was. No to poszłam do domu.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-04-14 13:28:56

Temat: Odp: spotkanie Wrocław
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

chyba nie było żadnego spotkania. W czwartek wieczorem pytałam się
jeszcze na grupie, ile osób jest chętnych ale chyba nie było
chętnych:-(

pozdrawiam serdecznuie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-04-14 17:09:12

Od: "Moni" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale też nic. Postałam i poczekałam 20 minut, poszłam do K7 zobaczyć, czy
> może tam jesteście; nie było was. No to poszłam do domu.

Buuu no to pierwsze spotkanie niewypał, ale może dlatego, że to przed
świętami i wszyscy są zabiegani...
Może po świętach spróbujemy jeszcze raz.

Moni

1. Data: 2003-04-14 19:17:20

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Buuu no to pierwsze spotkanie niewypał, ale może dlatego, że to przed
> świętami i wszyscy są zabiegani...
> Może po świętach spróbujemy jeszcze raz.

Pierwsze spotkanie odbyło się w październiku zeszłego roku. Były trzy
grupowiczki... i półroczny maluch jak pisałam już wcześniej. Widać, że
wrocławianki nie mają tyle czasu/chęci/możliwości aby się spotkać... :-/

Pozdrawiam serdecznie, Vicky S.
(~11.06.2003)
www.republika.pl/vickys81

[OT] Netykieta - do Nowych Uzytkowników