buty skórzane

1. Data: 2009-09-01 11:31:02

Temat: buty skórzane
Od: " " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc,

mam taki problem - nabylem ok. 2 miesiące temu pólbuty skórzane, chdze w nich
średniointensywnie, ale już teraz są tak jakby "przetarte" w miejscach gdzie
się naturalnie zginają. Buty są brązowe a te przetarcia jakby białe. Do tej
pory pastowałem je pastą bezbarwną, ostatnio spróbowałem brązową - bez zmian.
Coś nie tak robię w kwestii konserwacji, czy kupiłem jakiś badziew? Są to
Ecco, nie miałem do tej pory z tą firmą problemów. Te półbuty wyglądają gorzej
niż inne 2-letnie czarne no-name...

2. Data: 2009-09-01 17:23:10

Temat: Re: buty skórzane
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...pl pisze:

> [...]
> Ecco, nie miałem do tej pory z tą firmą problemów. Te półbuty wyglądają gorzej

Reklamuj, może w Ecco potraktują Cię uczciwie.
Ja miałam kiedyś ten sam problem z butami firmy Venezia kupionymi kilka
lat temu za naprawdę sporą sumkę. W jednym miejscu od przetarcia zrobiła
się dziura po 3 miesiącach niezbyt intensywnego noszenia. Reklamację mi
odrzucili, że niby dziura powstała w wyniku ocierania się skóry o palec
u nogi (hi hi, a niby co ten but ma robić, na półce za szybą stać?).
Na co ja dożywotnio odrzuciłam ich sklep.

Ewa

3. Data: 2009-09-01 17:40:52

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> u nogi (hi hi, a niby co ten but ma robić, na półce za szybą stać?).
> Na co ja dożywotnio odrzuciłam ich sklep.

Bo Venezia robi chyba buty do jeżdżenia samochodem, a nie do chodzenia.
Są ładne, kolorowe, mięciutkie, ale rzeczywiście po krótkim czasie
"psują się", niemniej je lubię, mimo opinii o trwałości zgodnej z Twoją.
Natomiast buty Ecco są imho bardzo trwałe (testowane na dziecku
wielokrotnie), ale niestety idzie to w parze z fatalnym wzornictwem,
przynajmniej w wydaniu damskim.
Jeśli chodzi o meritum wątku: może te białe miejsca popryskać sprejem
do konserwacji skóry/nubuku? Pomogło mi w przypadku butów zamszowych.
--
Basia

4. Data: 2009-09-01 17:49:52

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> czesc,
>
> mam taki problem - nabylem ok. 2 miesiące temu pólbuty skórzane, chdze w
> nich średniointensywnie, ale już teraz są tak jakby "przetarte"

One są przetarte, czy tylko wyglądają?
Bo jak tylko wyglądają, to spróbuj je umys i zmienić pastę - kiedyś miałam
buty, które fatalnie wyglądały po wypastowaniu pastą w paście:-), za to
poprawiało im się po pastowaniu pastą w płynie (albo odwrotnie).
Justyna

5. Data: 2009-09-01 17:53:48

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> [...]
> buty, które fatalnie wyglądały po wypastowaniu pastą w paście:-), za to
> poprawiało im się po pastowaniu pastą w płynie (albo odwrotnie).

Pasta w płynie z gąbeczką jest do niczego, wyglądają od razu jak stare,
jedynie tradycyjna "pasta Kiwi but ożywi".
--
Basia

6. Data: 2009-09-01 17:56:32

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk wrote:

> Pasta w płynie z gąbeczką jest do niczego, wyglądają od razu jak stare,
> jedynie tradycyjna "pasta Kiwi but ożywi".

Pasta w płynie też może byc Kiwi. Masz prawo do własnej opinii na temat
pasty i wyglądu butów, ja opisałam _swoje_ doświadczenia.
Justyna

7. Data: 2009-09-01 18:00:19

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Pasta w płynie też może byc Kiwi. Masz prawo do własnej opinii na temat
> pasty i wyglądu butów, ja opisałam _swoje_ doświadczenia.

A ja je potwierdziłam _swoimi_, vide: (albo odwrotnie).
--
B.

8. Data: 2009-09-01 18:03:34

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk wrote:

> A ja je potwierdziłam _swoimi_, vide: (albo odwrotnie).

(albo odwrotnie) zostało wstawione, ponieważ nie pamiętam, co "uzdrowiło"
tamte buty, na pewno była to zmiana pasty, ale w która strone ta zmiana
zaszła - nie pamiętam.
Justyna

9. Data: 2009-09-01 19:03:02

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:

> Bo Venezia robi chyba buty do jeżdżenia samochodem, a nie do chodzenia.

Ha! Kiedy ja głównie jeździłam w nich samochodem. Ot, paradoks.

> Są ładne, kolorowe, mięciutkie, ale rzeczywiście po krótkim czasie
> "psują się", niemniej je lubię, mimo opinii o trwałości zgodnej z Twoją.

Ja już nigdy więcej nie kupię, postanowiłam.

> Natomiast buty Ecco są imho bardzo trwałe (testowane na dziecku
> wielokrotnie), ale niestety idzie to w parze z fatalnym wzornictwem,
> przynajmniej w wydaniu damskim.

To niestety prawda. Wygodne dosyć są, ale nigdy nie mogę wybrać nic
ładnego. A na kompromis przy tych cenach nie pójdę.

Pozdrawiam
Ewa

Da się naprawić lodówkę?
lodowka elektrolux ENB3840 - prosba o pomoc lub rade
ODKURZACZ WODNY HYLA
Cięcie płyty mdf domowym sposobem
schody