Sałata ze smietaną i oliwkami

1. Data: 2007-08-02 18:40:03

Temat: Sałata ze smietaną i oliwkami
Od: m...@g...pl (Monika Zarczuk) szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.

Czy zaryzykowalibyście takie zestawienie?
Sałata lodowa, pieprz ziołowy, sól, śmietana i oliwki?
Brzmi trochę ryzykownie, ale mnie kusi. Myślicie, że da się to zjeść?

2. Data: 2007-08-02 20:31:16

Temat: Re: Sałata ze smietaną i oliwkami
Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy zaryzykowalibyście takie zestawienie?
> Sałata lodowa, pieprz ziołowy, sól, śmietana i oliwki?
> Brzmi trochę ryzykownie, ale mnie kusi. Myślicie, że da się to zjeść?

sałata lodowa, pomidor, ogórek, oliwki, sos majonezowy (jogrt naturalny,
śmietana, majonez, cukier , sól, cukier, czarny pieprz)

ja to robię i jest dobre

Pozdrawiam

Monika

3. Data: 2007-08-03 11:50:46

Od: lain <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

to troszkę jak twróg z pomidorami :) brzmi niefajnie ale jest
pyszne :) przepis niżej i stronka to moje ostatnie odkrycie :)

http://www.optymalnie.eu/2007/07/27/twarog-z-pomidor
ami/

4. Data: 2007-08-03 12:55:55

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

lain <l...@g...com> napisał(a):

> to troszk=EA jak twr=F3g z pomidorami :) brzmi niefajnie ale jest
> pyszne :) przepis ni=BFej i stronka to moje ostatnie odkrycie :)
>
> http://www.optyma

Zaczyna się najazd optymalnych? Teraz w każdym temacie będzie odsyłacz do
ich cudownych rejonów...

Ania

5. Data: 2007-08-09 13:57:03

Od: "Kiper" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zaniast ogórków jajka na twardo w ósemki
mozna dac cebule ale niekoniecznie
sos jak nizej jet ok
ale z majonezem "kieleckim"
jest ostrawy w smaku, nie to co jakies helmansy czy inne mdłe a'la majonezy

pzdr.
Kiper

> sałata lodowa, pomidor, ogórek, oliwki, sos majonezowy (jogrt naturalny,
> śmietana, majonez, cukier , sól, cukier, czarny pieprz)
>
> ja to robię i jest dobre

kupa w sosie z sikow
Ogorki w zalewie octowej
Przygotowanie jaj - nie kurzych