Re: SZOK

From: XL <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: SZOK
Date: Sat, 13 Jan 2024 20:03:26 -0000 (UTC)

Trybun <M...@j...cb> wrote:
> Widzieliście scenę starcia jakiejś posłanki z posłem Braunem w sejmie?
> Otóż wczoraj usłyszałem że owa posłanka złożyła doniesienie do
> prokuratury że została przez posła pobita, szczena mi opadła.. Baba
> doskoczyła do niego i próbowała kopać po nogach, co zresztą widzieli
> wszyscy ale to ona przedstawia się jako ofiara zajścia.. Ciekawe co na
> to prokurator,  czy powiesi p Brauna za to?? Teraz do rzeczy i na temat
> - jak myślicie o takiej chamskiej bezczelności, co ludziom każe się tak
> zachowywać? No i wyborcy, co im każe głosować na takie ludzkie kreatury,
> [...]

Oczywiście, że POtuszczeńcy ogłoszą jego winę. Z różnych względów
(politycznych), ale przede wszystkim dlatego, że mogą.
Co do Brauna - jego czyn był tyleż głupi, co po linii żydowskiej. Przecież
gdyby żydzi co rusz nie robili tego typu prowokacji w świecie, nie
istniałoby pojęcie antysemityzmu, na którym jadą, szantażując nim cały
świat. I wg mnie ten czyn Brauna to kolejna z takich prowokacji. Dlatego go
potępiam, bo szkodzi Polsce i Polakom. Uważam oczywiście, że chanuka w
Sejmie RP to draństwo, z uwagi na wyróżniające jej obchodzenie przy
zaledwie 1700-osobowej liczności wyznawców wiary mojżeszowej w Polsce (vide
GUS). A wobec braku w Sejmie choćby akcentu świąt Polskiego
Autokefalicznego Kościoła Prawosławnego liczącego grubo ponad 500 tysięcy
wiernych, huczne obchodzenie żydowskiej chanuki to już jest symbol
panoszenia się żydów w polskiej polityce i życiu.

--
XL wiosenna