Re: Orzechy, pestki, nasiona. Soki owocowe.

Data: 2023-07-08 19:36:54
Temat: Re: Orzechy, pestki, nasiona. Soki owocowe.
Od: XL wiosenna <i...@g...pl>

sobota, 8 lipca 2023 o 09:04:59 UTC+2 jn napisał(a):
> Soki owocowe maja dużo cukru a mamy te plagi cukrzycy i otyłości.

Tak, prawda, ale ja piszę o PLASTIKU w sokach, bo tego problemu dziwnym (BARDZO
DZIWNYM) trafem nikt nie porusza ani nawet wokół niego nie krąży. Aż dziw, że tego
tematu po prostu NIE MA na publicznej wokandzie, choć o plastiku w wodzie morskiej i
oceanicznej mówi się już sporo. A plastik W SOKACH I OWOCACH - tabu!
Tak, nadmiar cukru jest omawianym szeroko problemem, występującym nie tylko w sokach,
lecz we wszystkich ,,smakowych" napojach. Nie kupuję ich WCALE.
Kiedyś bywało - Pepsi, Cola czy t.p. ze dwa razy w roku po jednej-dwie butelki i to
tylko dla gości, o ile oni ani rusz żyć bez tego nie mogli. A od lat to już wcale, bo
przestałam się ich nałogami przejmować. U mnie piją kompoty, herbatę, kawę, kefir,
wodę z (często własną) cytryną i (latem własną) miętą lub domowym sokiem. Staram się
żyć poza wszelkim szkodliwym trendem, a gości tego uczyć.