Re: Nałogi ...

Data: 2007-07-21 15:01:15
Temat: Re: Nałogi ...
Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

Na grupie *pl.soc.uzaleznienia*, dnia 21 lipiec (sobota),
znalazłem donos TW *jarjar*,
o treści cytowanej poniżej:

> Jestem za zwalczaniem wszelkiego rodzaju nałogów.
> Ktoś się przyłączy?
> Pozdrawiam

Wszelkiego rodzaju?
Kilka swoich nałogów kocham i nie chce z nimi walczyć.
A co masz na myśli mówiąc "zwalczać"? W jaki sposób. Bo z niektórymi nie da
się walczyć, są silniejsze od nas (mnie) i trzeba się poddać by zwyciężyć
:)
--
...:::WISKOLER:::...

Müller, wglądając przez okno, ujrzał podążającego gdzieś Stirlitza.
- Dokąd on idzie? - pomyślał Müller.
- Nie twój zasrany interes! - pomyślał Stirlitz.