Re: Gone Girl

1. Data: 2015-01-04 17:38:54

Temat: Re: Gone Girl
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
.pl...

W dniu 2014-12-30 o 11:25, Skylla pisze:
> [...]
-695409

>Ogląda się nieźle, tzn. z dużym zaciekawieniem, ale ogólnie fabuła mało
>wiarygodna.

Myślę, ze nie odbiega wiarygodnością od innych filmów in minus, raczej in
plus. Problemem może być np. początek. w szczególności retrospekcje - mnie
troszkę irytowały, ale po obejrzeniu filmu stwierdzam, że były istotne.
Sądzę, że to ceowe przerysowania oddające stan emocjonalny uczestników.

>Cały czas się zastanawiałam, czy amerykańskie społeczeństwo rzeczywiście
>takie durne, czy ta głupota mocno była przerysowana.

A zauważyłaś ogólną rolę kobiet w tym filmie (nie trzeba wspominać, że
książka i scenariusz nie spod męskiego pióra)?

2. Data: 2015-01-04 21:34:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-04 o 17:38, Ghost pisze:

> [...]
.pl...

-695409

> Myślę, ze nie odbiega wiarygodnością od innych filmów in minus, raczej

W końcówce, kwestia nagrań na monitoring (nie chcę za bardzo
spoilerować) - dla mnie bez sensu.

> [...]
> troszkę irytowały, ale po obejrzeniu filmu stwierdzam, że były
> istotne. Sądzę, że to ceowe przerysowania oddające stan emocjonalny

Z retrospekcjami akurat nie miałam problemu, bo skrupulatnie podawali
chronologię.

> A zauważyłaś ogólną rolę kobiet w tym filmie (nie trzeba wspominać, że
> książka i scenariusz nie spod męskiego pióra)?

Zauważyłam. Właściwie nie było żadnej sensownej roli męskiej, poza
osaczonym głównym bohaterem. Kobiety rzondzom. ;)

Ewa

3. Data: 2015-01-04 22:18:32

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
.pl...

> [...]
.pl...

>W końcówce, kwestia nagrań na monitoring (nie chcę za bardzo spoilerować) -

Uwiarygadniała się, na przyszłość.

>Z retrospekcjami akurat nie miałam problemu, bo skrupulatnie podawali
>chronologię.

Nie no ok, ale były przeraźliwie przesłodzone.

>Zauważyłam. Właściwie nie było żadnej sensownej roli męskiej, poza
>osaczonym głównym bohaterem. Kobiety rzondzom. ;)

Świat kobiet widziany oczyma kobiety.

btw Osaczony, też niezupełnie "dał radę".

4. Data: 2015-01-04 22:32:17

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-04 o 22:18, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
.pl...

.pl...

> Uwiarygadniała się, na przyszłość.

No to rozumiem, ale przecież kamery ponoć nagrywały cały czas, więc
musiały nagrać także prawdę. Chyba że prawdę wykasowała, ale wtedy sporo
dziur w nagraniach musiałoby być. Stąd między innymi moje pytanie o
głupotę, także amerykańskiej policji.
Ale to już tak na marginesie, nie trzeba brać wszystkiego na poważnie,
można przymknąć oko i bawić się dalej, co też uczyniłam. ;)

> Świat kobiet widziany oczyma kobiety.
>
> btw Osaczony, też niezupełnie "dał radę".

W ogóle nie dał rady. No a poza tym całą akcję i jej zwroty nakręcały
kobitki - i te przebiegłe, i te przygłupie. ;)

Ewa

5. Data: 2015-01-05 08:14:10

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
.pl...

> [...]
.pl...

>No to rozumiem, ale przecież kamery ponoć nagrywały cały czas, więc musiały

Kamer nie montuje się wszędzie. Nawet jeśli są wewnątrz.

Hehe, no tak.

6. Data: 2015-01-05 22:34:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 4 Jan 2015 22:18:32 +0100, Ghost napisał(a):

> Uwiarygadniała się

Ojezu...

7. Data: 2015-01-05 23:42:15

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
et...

>Ojezu...

Hehehehe, chrumcia znów doznała oświecenia, po tylu latach :-)

Poślęcie Grodzkie robi konkietę wśród sodomitów
"Sodomici muszą być kochani"
Wolne dziennikarstwo
Przygotowani pedagogicznie księża
Epidemie obłędu