Re: Dziwne

Data: 2009-06-04 07:35:54
Temat: Re: Dziwne
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid>

On Wed, 03 Jun 2009 22:14:32 +0200, tomek wilicki wrote:

> 99% przypadków, które występują po uporczywych biegunkach i które w
> badaniach laboratoryjnych wykazują niedobór magnezu/potasu u pacjenta. l2r.

Nie, robaczku, nie takie było pytanie. Podaj źródło, z którego wynika to
co tutaj wszystkim wmawiałeś - czyli to, że 99% wszystkich drżeń
pęczkowych to następstwo niedoboru magnezu, bo na razie napisałeś,
łaskawco, że 99% przypadków niedoboru magnezu przebiega z niedoborem
magnezu.

Od początku, jak Ci już pisałem, nie wiesz o czym dyskutujesz. Ale nie
przeszkadza Ci to w autokreacji i robieniu szumu wokół własnej osoby.

> To wszystko jak najbardziej można podciągnąć pod medycynę. Może nie do końca
> w *sci, ale prawdę mówiąc 95% wątków nie jest w *sci

Niestety. I walnie się do tego przyczyniasz.

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.