Pytanie o sanatorium.

1. Data: 2009-10-07 11:54:34

Temat: Pytanie o sanatorium.
Od: "AgaZ" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktoś z Grupowiczów mógłby polecić mi sanatorium dla dziecka w górach
(choroby dróg oddechowych plus wada postawy), ewentualnie odradzić jakąś
miejscowość. Lekarz wypisujący mi skierowanie proponuje Rabkę, jednak
czytałam na forum, że kiepskie tam warunki panują, obiekt nie remontowany od
lat, mam kilka dni aby sie zastanowić i podać lekarzowi miejscowość, do
ktorej chciałabym pojechać (co oczywiście nie znaczy, że się tak stanie, ale
można spróbować). Czytałam o Polanicy, ale ponoć warunki i jedzenie są
paskudne i właściwie nie ma co zrobić z dzieckiem po zabiegach. Może
Polańczyk?
Zamierzam wybrać się z córką pięcioletnią oraz na "doczepkę" z drugą
dwuletnią córką, zależy mi aby były warunki sanitarne jako-takie, świetlica,
plac zabaw - cokolwiek czym mogłyby dzieci sie zająć w razie np. niepogody.
Z góry dziękuję za opinię.
Pozdrawiam.
Monika

2. Data: 2009-10-07 12:05:38

Temat: Re: Pytanie o sanatorium.
Od: PeJot <P...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

AgaZ pisze:

> Czy ktoś z Grupowiczów mógłby polecić mi sanatorium dla dziecka w górach
> (choroby dróg oddechowych plus wada postawy), ewentualnie odradzić jakąś
> miejscowość.

Moje dzieciaki "zaliczyły" Rymanów. Kuracja zadziałała, warunki pobytu
średnie, ale to było dobre kilka lat wstecz, jeśli się zmieniło to na
gorsze.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

O Franku - chyba on topic, ale nie wiem, czy tak można :)
Normalnie nie wiem co o tym myśleć
lezakowanie a sanepid
6-latek w przedszkolu
pierwsza klasa -odrabianie lekcji, pisanie, motywacja