Punkcja ledzwiowa

1. Data: 2007-05-24 07:30:01

Temat: Punkcja ledzwiowa
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Czy punkcja ledzwiowa w wyniku podejrzenia zapalenia opon mozgowo rdzeniowych u
12-latka jest bezpieczna, czy czesto
zarzaja sie powiklania?
THX

2. Data: 2007-05-24 15:38:15

Temat: Re: Punkcja ledzwiowa
Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
> Czy punkcja ledzwiowa w wyniku podejrzenia zapalenia opon mozgowo
> rdzeniowych u 12-latka jest bezpieczna, czy czesto
> zarzaja sie powiklania?

Raczej lekarza musisz sie zapytac... Ja mialam punkcje w wieku 17 czy 18 lat
i nie mialam zadnych powiklan (tez podejrzenie zapalenia opon mozgowo
rdzeniowych).

Marta

3. Data: 2007-05-24 17:23:42

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 <j...@w...eu> napisał(a):

> Czy punkcja ledzwiowa w wyniku podejrzenia zapalenia opon mozgowo rdzeniowych u
12-latka jest bezpieczna, czy czesto
> zarzaja sie powiklania?

Miałam kilka punkcji jako 4-latek.
Jedyne powikładnie to klaustrofobia po pobycie w szpitalu. Do
zrobienia punkcji pielegniarka z nadwaga kładła się na dziecku, ze
szczególnym uwzglednieniem otworów, którymi da sie oddychać.
Pilnuj, żeby dziecku humanitarnie zrobili, będzie ok.
Przy podejrzeniu zapalenia opon to konieczny zabieg.

--
s i w a

Dorosłe dzieci mają żal...
Re: jak wytłumaczyc, co to jest aborcja
Re: jak wytłumaczyc, co to jest aborcja
Nauka po okończeniu 18 lat w szkole dziennej
jak wytłumaczyc, co to jest aborcja