!!!!!!!!!Proszę o wsparcie!!!!!!

1. Data: 2003-01-16 15:47:10

Temat: !!!!!!!!!Proszę o wsparcie!!!!!!
Od: "Fistach" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Muszę wywyślić temat na pracę do Olimpiady Biologicznej.
Zajmuję się troche Bonsai więc wykombinowałem że temat będzie związany
właśnie z nimi. Oczywiście nic takiego co by je zniszczył ( np wpływ braku
wody na drzewka ) .
W tej sprawie proszę was o pomoc, wszystkie pomysły zostaną wzięte pod
uwagę.

Dzięki
Pozdrowienia
Wiecznie żywy