Fiducia supplicans.

11. Data: 2024-01-09 21:06:54

Temat: Re: Fiducia supplicans.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <j...@...pl> wrote:
> Taaak? Jakich to praw chcą których nie mają już hetero? No, słucham?

Prawa do adopcji dzieci swoich partnerów z ich byłych związków hetero. To
się obecnie roi w głowach pedzi i lesb. Chcą odbierać je swoim ŻYJĄCYM I
NIEPOZBAWIONYM PRAW RODZICIELSKICH byłym małżonkom/partnerom płci
przeciwnej i "przysądzać" prawo do ich afopcji obecnym partnerom homo bo
tak im się podobie, po prostu bo tak. Coraz częściej o tym słyszę.
Zwłaszcza u lesb.
Starczy? ?

> A nawiasem mówiąc, co do tolerancji, ostatnio szwedzki instytut
> państwowy opublikował dane z których wynika że bezwzględna liczba
> samobójstw wśród młodzieży spadła o połowę od chwili wprowadzenia prawa
> o związkach partnerskich. Mówi ci to coś?

Nie widzę (nomen omen) związku. Chodzenie u młodzieży to co innego, niż
dorosły związek partnerski. Ta korelacja jest błędnie interpretowana.

--
XL wiosenna

12. Data: 2024-01-09 21:21:38

Od: Jacek <j...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 9.01.2024 o 20:52, XL pisze:

> Wszystkich pozostałych.

Panie lekkich obyczajów, złodziei wszelkiego rodzaju, meneli i ziomali
spod budki z piwem, innowierców traktujących swoje kobiety na równi z
sprzętami domowymi, oszustów z Allegro, księży pedofilów, itd. Zgadza
się? :)

13. Data: 2024-01-09 23:15:40

Od: Jacek <j...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 9.01.2024 o 21:06, XL pisze:
> [...]
> przeciwnej i "przysądzać" prawo do ich afopcji obecnym partnerom homo bo
> tak im się podobie, po prostu bo tak. Coraz częściej o tym słyszę.
Kompletna bzdura, wyssana z palca. Nawet nie pytam o źródła.
Demonstrujesz podwórkowo-magielniczą wiedzę o środowisku homo. Ty
naprawdę sądzisz że seks u mężczyzn homo polega na stosunkach analnych??
Przestań oglądać tyle pornhuba :)

> Nie widzę (nomen omen) związku. Chodzenie u młodzieży to co innego, niż
> dorosły związek partnerski. Ta korelacja jest błędnie interpretowana.
Nie widzisz związku między spadkiem liczby samobójstw a uchwaleniem
ustawy? No, no... w takim razie wiesz co spowodowało ten spadek akurat
po jej uchwaleniu. No, co?

14. Data: 2024-01-10 11:50:48

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.01.2024 o 20:24, XL pisze:

> [...]
> roszczeniowi, urzędnikow bo są antypatyczni, niewydajni i olewaccy,
> polityków PO bo nie są wiarygodni dla mnie i popierają zabijanie dzieci...

Pytanie dotyczy terminu "nie lubię", do każdej kwestii można mieć trzy
podejścia/stosunki, obojętny, lubię, nie lubię. Tu ktoś zadeklarował
nielubienie. Ciekawią mnie motywy tego. Osobiście nie lubię sporo
rzeczy, ale potrafię odpowiedzieć dlaczego i umotywować to.
Niestety Twoje motywy nielubienia homo zupełnie do mnie nie przemawiają.
Po prostu z mojego obiektywnego punktu widzenia nie masz racji.
Przykładowo żadnych obiekcji do najbardziej wyuzdanych łóżkowych
igraszek hetero, a drażni Cię już sama obecność w łóżku osób jednej
płci.. Pozostałe twoje obiekty niechęci są zrozumiałe - masz je do
osób/instytucji/itd które bezpośrednio oddziałują na Ciebie.

15. Data: 2024-01-10 12:47:35

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.01.2024 o 21:32, XL pisze:
> Przypominam, że tylko Dekalog jest nakazany chrześcijanom bezwzględnie.
> Pozostałe teksty nie są nakazami, lecz drogowskazami na długiej i ciężkiej
> dla zwykłego śmiertelnika i zjadacza chleba trasie do świętości (...)

Chrześcijanin czyli uczeń Chrystusa, ma z definicji nakazane
posłuszeństwo Ewangelii, a nie Dekalogu. Natomiast Ewangelia
->uczy jak wypełniać<- Dekalog, i przestrzegać go tak jak nas
nauczył Pan Jezus. Chyba zgodzisz się, że wykonywanie pracy
w sobotę albo przekroczenie drogi szabatowej, to nie jest coś
za co powinna grozić kara ukamienowania, na podstawie zeznań
dwu lub trzech świadków, tak? I tak dalej.

A co się dzieje w wypadku, gdy chrześcijanin nie słucha
lub wręcz wstydzi się jakichś perykop z Ewangelii?

Mk 8,38 ->Kto się bowiem Mnie i słów moich zawstydzi
przed tym pokoleniem wiarołomnym i grzesznym,
tego Syn Człowieczy wstydzić się będzie, gdy przyjdzie
w chwale Ojca swojego razem z aniołami świętymi.<-

Mt 10,32 ->Do każdego więc, który się przyzna do Mnie
przed ludźmi, przyznam się i Ja przed moim Ojcem,
który jest w niebie. 33 Lecz kto się Mnie zaprze przed ludźmi,
tego zaprę się i Ja przed moim Ojcem, który jest w niebie.<-

Tak więc konsekwencje mogą być opłakane.

Mt 24,35 ->Niebo i ziemia przeminą, ale moje słowa nie przeminą.<-

* * *

Natomiast mój głos jest tylko w obronie Stolicy Apostolskiej.
Jak się orientuję, powodem szumu jest to, że ludzie słabo znają
Ewangelie i stąd płynie nieuzasadniona krytyka pod adresem
papy Franciszka. Dokument jest o błogosławieniu. Błogosławić
katolik może wszystkim i każdemu z osobna, obojętnie czy dobrym
czy złym. Natomiast to zgoda na grzech jest niedopuszczalna, czyli że
należy "grzeszących upominać" i ostrzegać przed Sądem Bożym.
Może się nawrócą, a jak nie to na autostradę do Piekła, w końcu
zboki dostaną to co im się należy za tę sodomską rozpustę.

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,
na swoich wrogach się pomszczę,
odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
42 Upoję krwią moje strzały,
mój miecz napasie się mięsem,
krwią poległych i uprowadzonych,
głowami dowódców nieprzyjacielskich.

16. Data: 2024-01-10 12:53:31

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.01.2024 o 23:19, andal pisze:
> Jezus powiedzial ...idz nie grzesz wiecej
>
> wiec wskazanie na bledy jakich grzesznicy sie dopuszczaja jest chyba
> stosowne ?

Nikt nie zniósł zalecenia "grzesznych upominać", ale w takim wypadku
trzeba być gotowym na to, by własne gardło nadstawić, tak jak to
zrobił np św Jan Chrzciciel.

17. Data: 2024-01-10 13:03:31

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.01.2024 o 08:47, Jacek pisze:
> A masz ich miłować! Powiedziano wszak: "Będziesz miłował swego
> bliźniego". (...)

Nie ma zakazu nielubienia. Ale ciebie akurat lubię,
więc nie musisz się aż tak martwić :P Chyba, że
zadeklarujesz, że sam jesteś pedziem, wtedy będę
musiał zmienić zdanie na twój temat.

18. Data: 2024-01-10 13:14:05

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.01.2024 o 09:48, Trybun pisze:
> Nie lubisz, powiadasz, można poznać motywy, dlaczego nie lubisz pedałów,
> czysta homofobia czy w jakiś inny sposób Ci podpadli? No i czym wg
> ciebie zgrzeszyli? (...)

Nie fobia, lecz punisher'yzm (ang. faggot-punisher'ysm).
To są dewianci powodujący zagrożenie epidemiologiczne,
wielokrotnie potępiani na kartach Pisma Świętego.

Kpł 20,13 Ktokolwiek obcuje cieleśnie z mężczyzną, tak jak się obcuje
z kobietą, popełnia obrzydliwość. Obaj będą ukarani śmiercią,
sami tę śmierć na siebie ściągnęli.

1 Kor 6,9 Czyż nie wiecie, że niesprawiedliwi nie posiądą królestwa
Bożego? Nie łudźcie się! Ani rozpustnicy, ani bałwochwalcy, ani
cudzołożnicy, ani rozwięźli, ani mężczyźni współżyjący z sobą,
10 ani złodzieje, ani chciwi, ani pijacy, ani oszczercy,
ani zdziercy nie odziedziczą królestwa Bożego.

Jasne?

19. Data: 2024-01-10 13:50:37

Od: Jacek <j...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.01.2024 o 13:03, Nemrod pisze:

> Nie ma zakazu nielubienia. Ale ciebie akurat lubię,
> więc nie musisz się aż tak martwić :P Chyba, że
> zadeklarujesz, że sam jesteś pedziem, wtedy będę
> musiał zmienić zdanie na twój temat.

Oj, Nemrodzie, Nemrodzie... Nie ma zakazu nielubienia, OK, ale jest
NAKAZ lubienia! Swoją drogą, aż dziw bierze patrzeć jak umysł który jest
nauczony że 1+1=10 a brak przecinka w tekście skutkuje taką katastrofą
tak jakby brakło połowy tekstu, daje się nabierać na tak nielogiczne,
niespójne i niezgodne z wiedzą naukową doniesienia bibilijne. Jeśli ktoś
by poszukiwał dowodu na elastyczność ludzkiego umysłu, to stanowisz
piękny, q.... przykład pomieszczenia w jednej mózgownicy dwóch
przeciwstawnych stylów myślenia :)

20. Data: 2024-01-10 13:58:54

Od: Jacek <j...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.01.2024 o 13:14, Nemrod pisze:
> Nie fobia, lecz punisher'yzm (ang. faggot-punisher'ysm).
> To są dewianci powodujący zagrożenie epidemiologiczne,
> wielokrotnie potępiani na kartach Pisma Świętego.
Największe zagrożenie epidemiologiczne powodowała kiła szerząca się
przede wszystkim wśród heteroseksualistów. I parę innych, mniej znanych
chorób jak rzeżączka, pólpasiec, chlamydioza czy HPV. Wszystko dzięki
hetero seksowi :) Ciekawe że Pismo nie ich potępiło... Za to HIV za
czasów kiedy Pismo spisywano nie istniał, więc jak Pismo mogło go
potępić? Nemrodzie, uruchom czasem tą logiczną część mózgu bo gadasz bzdety.

Na kłopoty - ZIELONI ????
"Państwo"
czy mądrze jest prowokować mądrych ?
zwolennik Izraela i kanapka