Fiducia supplicans.

91. Data: 2024-02-15 01:12:45

Temat: Re: Fiducia supplicans.
Od: andal <a...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Feb 2024 09:26:36 +0100, Jacek wrote:

> Słychać wycie? Znakomicie!

spierdalaj przyglupie

92. Data: 2024-02-15 01:13:57

Od: andal <a...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Feb 2024 18:44:01 +0100, Kviat wrote:

> Sprzątają. Czasem trudno gdzieś sięgnąć miotłą - jak to przy sprzątaniu,
> więc trzeba sobie jakoś radzić.
> Np. zniesienie wliczania do średniej ocen z religii to dobry początek,
> ale mam nadzieję, że miotła sięgnie do głębiej ukrytych brudów.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

kurwy zlodzieje nazywaja kradziez sprzataniem

93. Data: 2024-02-22 14:48:02

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.02.2024 o 17:41, Kviat pisze:

> Zbadałem. Jest zbiorem absurdów.

No to podaj jakiś przykład absurdu.

> No pewnie. Bo ustalenie jakiego koloru są piórka w skrzydłach aniołków
> zasługuje na doktorat państwowej uczelni, a może nawet na profesorską
> emeryturkę.

No to jakiego koloru są te pióra?

> A bez poznania tej niezbędnej dla ludzkości "wiedzy" twój miłosierny,
> litościwy i nieskończenie dobry bóg... ześle ludzi do piekła na wieczne
> i niewyobrażalne męki.

Tylko tych złych, w tym i szyderców.

> Taaaak... to ma sens.

Powrotu do Ewangelii życzę.

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,
na swoich wrogach się pomszczę,
odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
42 Upoję krwią moje strzały,
mój miecz napasie się mięsem,
krwią poległych i uprowadzonych,
głowami dowódców nieprzyjacielskich.

94. Data: 2024-02-22 14:59:48

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2024 o 09:47, Jacek pisze:
> [...]

Fakty byłe pewnie zupełnie inne. Zamiast zainteresować jakąś dziewczynę,
to tacy naoglądali się gdzieś jakichś pornoli, i z braku dziewczyny
wzięli się za pedałowanie. Tak więc sami sobie są winni. A tamta laska
była taka, że podobałaby się KAŻDEMU.

> Powinno być:
> No więc, Nemrodzie, pora zdecydować: Albo młodzież zakochuje się
> spontanicznie i bezrefleksyjnie w przedstawicielu swojej lub przeciwnej
> płci albo ludzkość dzieli się na dwa odłamy. Jedna część zakochuje się
> spontanicznie w przedstawicielu płci przeciwnej a druga w sposób
> świadomy, rozważny i kontrolowany wybierając przedstawiciela swojej lub
> przeciwnej płci. Co wybierasz?

Upraszczasz. A słyszałeś, że podczas wyboru miss piekności, wiele
głosów w komisji należy do zdeklarowanych faggotów? Tak czy inaczej,
stoję na prostym stanowisku, że ludziom zawsze podoba się płeć
przeciwna, a zboczenie to cecha nabyta, a nie wrodzona.

95. Data: 2024-02-22 15:04:37

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.02.2024 o 16:57, Kviat pisze:
> Jak tylko wyznawcy przestaną prześladować ludzi, to od razu nastąpi
> spadek myśli samobójczych i ludzi chorych na depresję.

Haha.

> Obrażasz ludzi nazywając ich zboczeńcami i jesteś zdziwiony, że mają
> depresję...

No to musisz uważać, żebym i ciebie nie przeklął, bo wtedy
niechybnie zachorujesz psychicznie i zostaniesz opętany
przez szatana.

Powrotu do Ewangelii życzę.

96. Data: 2024-02-22 15:24:50

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.02.2024 o 17:18, Kviat pisze:
> Czyli jak gwałci hetero, to w porządku, bo on gwałci w nadziei, że
> nieletni nie przejdzie?

Wtedy jest źle bo może dojść do prokreacji, która jest dozwolona
tylko w małżeństwie.

> (...) Pod płaszczykiem "to oni są źli" prześladujecie innych ludzi.
> Prześladujecie lgbt, ludzi niewierzących i wszystkich innych, którzy nie
> myślą tak jak wy. (...) I do tego jeszcze bezczelnie
> kłamiecie, że to nie wy, że to was prześladują.
> Fakty są takie, że to wy jesteście źli.
> Fakty są takie, że zły jest ten, kto innych ludzi prześladuje i wyzywa
> ich od zboczeńców i gwałcicieli doprowadzając ich do samobójstw i depresji.

Nie prześladujemy, lecz skłaniamy, jako Kościół, do nawrócenia ze złej
drogi. A do samobójstw czy depresji to doprowadza ich już sam szatan.
I będzie jeszcze gorzej jeżeli ta zaraza lgbt będzie się tu dalej
panoszyć, gwałcić i siać zgorszenie wśród młodzieży.

> Żadne fanatyzmy religie nie są nikomu do niczego potrzebne i trzeba to
> zwalczać, zanim ZNOWU narobią syfu i ZNOWU zaczną ludzi mordować ze
> swoim bogiem na ustach.

Tak pisz se do muzułmanów, oni tam mają nakazaną świętą wojnę
przeciwko lgbt i takim jak ty. W Kościele jest inaczej:

1 J 3,15 Każdy, kto nienawidzi swego brata, jest zabójcą,
a wiecie, że ->żaden zabójca nie nosi w sobie życia wiecznego.<-

Powrotu do Ewangelii życze.

97. Data: 2024-02-22 15:34:06

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2024 o 21:48, alojzy nieborak pisze:
> Będą ale nie napisano przez kogo i kiedy, to znaczy że nie masz przyzwolenia na
> kamienowanko.

Ale mam przyzwolenie na to, żeby mówić, że jest to złe i obrzydliwe
w oczach Bożych, skoro Mojżesz napisał za to karę śmierci.

98. Data: 2024-02-22 18:57:05

Od: Jacek <j...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.02.2024 o 14:59, Nemrod pisze:

> [...]
> stoję na prostym stanowisku, że ludziom zawsze podoba się płeć
> przeciwna, a zboczenie to cecha nabyta, a nie wrodzona.

Twoja zdolność do lekceważenia tego co mówi rozmówca jest wręcz
przerażająca. Ponawiam pytanie - którą opcję wybierasz?

99. Data: 2024-02-22 18:58:58

Od: Jacek <j...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.02.2024 o 00:42, andal pisze:
> pytanie: czemu Bóg taka sytuację dopuszcza?
Proste, andalku. Bo jest Żydem :) Ale to już nie na twoją parszywą głowę.

100. Data: 2024-02-22 19:15:10

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.02.2024 o 18:57, Jacek pisze:
> Twoja zdolność do lekceważenia tego co mówi rozmówca jest wręcz
> przerażająca. Ponawiam pytanie - którą opcję wybierasz?

Żadną, ponieważ to co przedstawiłeś nie odpowiada faktycznemu stanowi
rzeczy. A moje stanowisko jest jasne: odpowiednia płeć przeciwna
rozkocha każdego, a zboczenie to cecha nabyta, a nie wrodzona. Jasne?

--

Na kłopoty - ZIELONI ????
"Państwo"
czy mądrze jest prowokować mądrych ?