Dziecko przestalo chodzic do szkoly...

1. Data: 2007-12-07 11:26:25

Temat: Dziecko przestalo chodzic do szkoly...
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Najpierw nie chciało (patrz tamten watek), a teraz przestało...
Asertywne rosnie ;-)
W szkole grzeczne.
Na groźbę powtarzania szóstej klasy cieszy się, że nareszcie będzie miało duzo czasu
dla siebie.
BTW od roku nie ma żadnych zajęć dodatkowych, jedynie angielski raz na dwa tygodnie,
u siebie.
Ani prośbą, ani groźbą...
Dziecko od dwóch lat mieszka tylko z Mamą.

2. Data: 2007-12-07 12:02:47

Temat: Re: Dziecko przestalo chodzic do szkoly...
Od: "Katarzyna" <k...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
> Najpierw nie chciało (patrz tamten watek), a teraz przestało...
> Asertywne rosnie ;-)
> Dziecko od dwóch lat mieszka tylko z Mamą.

1.to wiek buntu i wiele dzieci w tym wieku miewa czasowe przerwy w pilnosci
(od nie uczenia sie na sprawdziany, poprzez nie odrabianie zadań na wagarach
kończąc.
2.A może chce większego kontaktu z Tatą ?
Kasia

3. Data: 2007-12-07 12:12:49

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Generalnie nie ma ograniczanego kontaktu.
Ale najbardziej lubi siedzieć samo w domu.
JaC

-----

4. Data: 2007-12-07 12:16:24

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna pisze:

> 2.A może chce większego kontaktu z Tatą ?

A może mu wstyd przed rówieśnikami, że Tata takiego nicka używa?

Stalker

5. Data: 2007-12-07 12:26:17

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał

> A może mu wstyd przed rówieśnikami, że Tata takiego nicka używa?

I do tego nie umie poprawnie odpisać ;-)

Pozdrawiam
MOLNARka

6. Data: 2007-12-07 14:45:22

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

666 pisze:
> [...]
tygodnie, u siebie.
> Ani prośbą, ani groźbą...
> Dziecko od dwóch lat mieszka tylko z Mamą.

A ile dziecko ma lat? - bo nie pamiętam.

Może boi się czegoś w szkole? Koledzy dokuczają albo wręcz coś gorszego
się dzieje? Zbadać temat. Mama nie musi być tu wcale winna ;-).

Pozdrawiam
Ewa

7. Data: 2007-12-07 16:46:51

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

12.
Jak na razie to nie lubi jednego pana, od WF, trudno powiedzieć, czy się go "boi".
Koledzy/koleżanki nie, lubiane dziecko jest.
JaC

-----

8. Data: 2007-12-07 18:20:09

Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Dec 2007 12:26:25 +0100, 666 napisał(a)
w:<news:fjbaju$jll$1@news.wp.pl>:

> Najpierw nie chciało (patrz tamten watek)

Jaki "tamten"?

> a teraz przestało...

Co to znaczy przestało? Co robią rodzice? Bezradni?

--
Quid leges sine moribus?

9. Data: 2007-12-07 18:22:22

Od: "Dorota" <dorota@_PULAPKA_message.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tygodnie, u siebie.
> Ani prośbą, ani groźbą...
> Dziecko od dwóch lat mieszka tylko z Mamą.

Są dzieci z fobią szkolną. Syn znajomych, gimnazjalista, ma zdiagnozowaną
fobię i nauczanie indywidualne. Uczy się dobrze, ale do szkoły przychodzi
popołudniami, gdy juz prawie nie ma w niej uczniów.
D.

10. Data: 2007-12-07 18:28:43

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

666 pisze:
> 12.
> Jak na razie to nie lubi jednego pana, od WF, trudno powiedzieć, czy się go "boi".
> Koledzy/koleżanki nie, lubiane dziecko jest.

Ale może jakiś terrorysta nastoletni (albo w l.mn.) jest w szkole? U
mojej koleżanki córki w klasie była jedna przerośnięta terrorystka,
która zastraszała całą klasę. Córka koleżanki też nie chciała do szkoły
chodzić w związku z tym.

Pozdrawiam
Ewa

Prezent - pewnie setny raz, ale co mi tam...
zabawki - opinia
programy edukacyjne dla 8latka
strój śniezynki ?
Gdzie zabawki kreatywne?