Co trzeba wiedzieć o klinikach in vitro?

1. Data: 2008-11-29 17:28:51

Temat: Co trzeba wiedzieć o klinikach in vitro?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

575&a=74397336

"Co trzeba wiedzieć o klinikach in vitro?
Autor: arbuz.4 14.01.08, 17:50

Właśnie skutki terapii hormonalnej niezbędnej do całego zapłodnienia in
vitro są groźne dla zdrowia i życia (chodzi tu o tkzw.zespół
hiperstymulacji hormonalnej). Przeżyłam to na własnej skórze, kiedy ponad
miesiąc po embriotransferze musiałam leżeć w szpitalu, a następnie w
specjalistycznej klinice. Dzidziusia nie było, pieniędzy również, straciłam
także zdrowie (do tej pory się leczę-już rok po zabiegu organizm nie może
wrócić do równowagi hormonalnej). Powiedziałam nigdy więcej!!! Czy w tym
wypadku finansowanie takich procedur ma sens? I dlaczego nie mówi się o tym
iż lekarze w Polsce zalecają dawki leków hormonalnych 4-krotnie wyższe niż
w innych krajach np. Austrii, a dane dotyczące ilości powikłań w postaci
zespołów hiperstymulacji są zaniżane! Wiem to na pewno bo z danych pewnego
ośrodka w W-wie wynikało że od 90 roku bylo kilka takich przypadków, a ja
sama podczas wizyt rozmawiałam z trzema takimi kobietami!!!"

2. Data: 2008-11-29 22:00:30

Temat: Re: Co trzeba wiedzieć o klinikach in vitro?
Od: "Veronika" <v...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ośrodka w W-wie wynikało że od 90 roku bylo kilka takich przypadków, a ja
> sama podczas wizyt rozmawiałam z trzema takimi kobietami!!!"

Będziesz tak w każdym możliwym miejscu wklejać te swoje głupoty?
I tworzyc kolejne wątki, zaśmiecać grupę?

Groźne dla życia i zdrowia to jest ogólnie życie.
A każdy nawet najprostszy zabieg obarczony jest ryzykiem powikłań.
I jedna na ileś osób się na te powikłania załapie.

Dziob, dziob... kurko. :)

V-V

3. Data: 2008-11-29 22:26:59

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://pl.wikipedia.org/wiki/Trolling

4. Data: 2008-11-29 22:31:59

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> http://pl.wikipedia.org/wiki/Trolling

jesteś pewien, kacie?

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

5. Data: 2008-11-29 22:42:58

Od: "Veronika" <v...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> jesteś pewien, kacie?

To do mnie? I o mnie Czy do jakiejś Hanki?

V-V

6. Data: 2008-11-29 22:55:08

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Veronika pisze:
> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> To do mnie? I o mnie Czy do jakiejś Hanki?

tak wprost to do jakiejś hanki :)

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

7. Data: 2008-11-30 00:15:55

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=902&w=74373
575&a=74397336

> [...]
> ośrodka w W-wie wynikało że od 90 roku bylo kilka takich przypadków, a ja
> sama podczas wizyt rozmawiałam z trzema takimi kobietami!!!"

Kilka. To znaczy, jaki procent? Bo to tu jest najważniejsze, a nie panika
jakiegoś małolata...

Pzdr
Paweł

8. Data: 2008-11-30 08:30:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Nov 2008 23:00:30 +0100, Veronika napisał(a):

> [...]
> A każdy nawet najprostszy zabieg obarczony jest ryzykiem powikłań.
> I jedna na ileś osób się na te powikłania załapie.

Czego chcesz? - chciałas tego tematu, to masz - ale wiesz, ze mną to zawsze
rozmawia się dokładnie. Niekoniecznie po Twojej mysli. A chyba tego
oczekiałaś. No to niestety, nikt Cię tu nie pocieszy.

9. Data: 2008-11-30 08:31:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Nov 2008 14:26:59 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> http://pl.wikipedia.org/wiki/Trolling

Spadaj, tępa kobieto.

10. Data: 2008-11-30 08:31:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Nov 2008 23:31:59 +0100, tren R napisał(a):

> jesteś pewien, kacie?

Dla niej każdy jest trollem, kto jej uświadamia prawdę o zyciu.

2 in 1 związku...
O czym nie wie przecietny antyklerykał
Kochana Redakcjo ... ;>
Czy wiecie, co jecie?