Co myślicie o testach???

1. Data: 2001-10-19 06:12:00

Temat: Co myślicie o testach???
Od: "Tomasz Białas" <białas@kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-10-20 00:48:25

Temat: Re: Co myślicie o testach???
Od: "Czapla" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tyle szumu o to ze ta matematyka jest duzo latwiejsza niz kiedykolwiek;
problem chyba lezy w tym ze trudniej sciagac i kombinowac;
kto takich zadan nie umie rozwiazac jest po prostu malo zdolny lub
niedouczony a nie jednostka o predyspozycjach humanistycznych
tak mysle choc z mojego zawodu wynika ze jestem humanista wlasnie
Michal

1. Data: 2001-10-23 08:18:43

Od: "Real Madryt" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Białas napisał(a) w wiadomości: <9qog1f$cgs$1@news.tpi.pl>...
>NIC NIE MYŚLIMY!

Bp Jan Chrapek zginął w wypadku
Nowa matma, a stary polski
jaki przedmiot badan w pracy o rodzinie alkoholicznej?
próba
cieju