Celebrycki nowy słownik bożonarodzeniowy...

1. Data: 2022-12-10 13:29:44

Temat: Celebrycki nowy słownik bożonarodzeniowy...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... zawiera tylko ,,prezenty", ,,wystrój","narty" i ,,stylizacje".
Nie zawiera: ,,Bóg", ,,Jezus", ,,rodzina", ,,razem".
Ba, wg celebryckiego modelu ,,Boże Narodzenie" można dzieciakom(sic!)
urządzić w dowolnym czasie POZA Bożym Narodzeniem, no bo przecież w Boże
Narodzenie to się z kochankiem na narty wyjeżdża albo do spa, czy tam
innego Izraela (vide kurzopki) ?

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

2. Data: 2023-01-01 17:28:30

Temat: Re: Celebrycki nowy słownik bożonarodzeniowy...
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 10 Dec 2022 12:29:44 -0000 (UTC), XL wrote:
> [...]
> urządzić w dowolnym czasie POZA Bożym Narodzeniem, no bo przecież w Boże
> Narodzenie to się z kochankiem na narty wyjeżdża albo do spa, czy tam

A nie mozna z dzieckiem na narty?
Bo tak trudno o wspolne chwile z rodziną, a tu akurat dziecko ma
tydzien wolnego.
Troche tylko trudniej o snieg, dalego trzeba jechac.
Za to ceny bywaja promocyjne ... a nie, byly wczesniej.

A nie celebryci jaki maja słownik?
Szynka na swieta, choinka, prezenty, ubrac choinke, 12 potraw,
Wigilia, swiateczny obiad, swiateczny obrus, itd.
A potem "koniec roku", "inwentaryzacja", itp. "co my z dzieckiem
zrobimy".

I tylko gdzies tam sie przewija "Pasterka".

J.

3. Data: 2023-01-01 17:43:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> A potem "koniec roku", "inwentaryzacja", itp. "co my z dzieckiem
> zrobimy".
>
> I tylko gdzies tam sie przewija "Pasterka".

Współczuję.

4. Data: 2023-01-02 10:48:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.01.2023 o 17:28, J.F pisze:
> [...]
> A potem "koniec roku", "inwentaryzacja", itp. "co my z dzieckiem
> zrobimy".
>
> I tylko gdzies tam sie przewija "Pasterka".

Czyżby znowu rozpoczęła się coroczna dyskusja, kto LEPIEJ
obchodzi/obszedł święta?

Pytam, bo nie widzę postu inicjującego...

--
Ewa

5. Data: 2023-01-02 11:33:23

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa pyta:

> Czyżby znowu rozpoczęła się coroczna dyskusja, kto LEPIEJ
> obchodzi/obszedł święta?

Tak.

> Pytam, bo nie widzę postu inicjującego...

Ten widoczny najwyżej w cytatach jest inicjujący, wcześniej nic nie było.

Jarek

PS
Jedną z najbardziej użytecznych funkcji mojego czytnika jest kombinacja
klawiszy <Alt-P>, opisana jako "Goes to the current article's parent".
Jeśli toto wcisnę, widzę wiadomość, do której odnosi się ta aktualnie
czytana. I tak mogę wielokrotnie iść przez pokolenia, poznać cały rodowód,
aż trafię na "post inicjujący wątek", czyli na praojca. Choćby był napisany
dziesięć lat temu, i Choćby Nie Wiem Co. Bardzo często korzystam.

--
Rodowód Jezusa Chrystusa, syna Dawida, syna Abrahama. Abraham był ojcem Izaaka;
Izaak ojcem Jakuba; Jakub ojcem Judy i jego braci; Juda zaś był ojcem Faresa i
Zary, których matką była Tamar. Fares był ojcem Ezrona; Ezron ojcem Arama; Aram
ojcem Aminadaba; Aminadab ojcem Naassona; Naasson ojcem Salmona; Salmon ojcem
Booza, a matką była Rachab. Booz był ojcem Obeda, a matką była Rut. Obed był
ojcem Jessego, a Jesse ojcem króla Dawida. Dawid był ojcem Salomona, a matką
była żona Uriasza. Salomon był ojcem Roboama; Roboam ojcem Abiasza; Abiasz
ojcem Asy; Asa ojcem Jozafata; Jozafat ojcem Jorama; Joram ojcem Ozjasza; Ozjasz
ojcem Joatama; Joatam ojcem Achaza; Achaz ojcem Ezechiasza; Ezechiasz ojcem
Manassesa; Manasses ojcem Amosa; Amos ojcem Jozjasza; Jozjasz ojcem Jechoniasza
i jego braci w czasie przesiedlenia babilońskiego. Po przesiedleniu babilońskim
Jechoniasz był ojcem Salatiela; Salatiel ojcem Zorobabela; Zorobabel ojcem
Abiuda; Abiud ojcem Eliakima; Eliakim ojcem Azora; Azor ojcem Sadoka; Sadok
ojcem Achima; Achim ojcem Eliuda; Eliud ojcem Eleazara; Eleazar ojcem Mattana;
Mattan ojcem Jakuba; Jakub ojcem Józefa, męża Maryi, z której narodził się
Jezus, zwany Chrystusem. [Mt. 1,1-16]

6. Data: 2023-01-02 13:11:39

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Pani Ewa pyta:

> Tak.

> Ten widoczny najwyżej w cytatach jest inicjujący, wcześniej nic nie było.

W cytacie widzę, ale nie wnikałam, co w nim jest i czy jest pierwszy,
ale domysły są w tym wypadku wystarczające.

> Jarek
>
> PS
> Jedną z najbardziej użytecznych funkcji mojego czytnika jest kombinacja
> klawiszy <Alt-P>, opisana jako "Goes to the current article's parent".

Hm, ja zwykle mam ścieżkę w odniesieniach, ale tym razem albo działa
jakiś stary filtr, albo nie wyświetla mi wiadomości wysłanych z serwera
aioe.

--
Ewa

7. Data: 2023-01-02 15:27:13

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> W cytacie widzę, ale nie wnikałam, co w nim jest i czy jest pierwszy,
> ale domysły są w tym wypadku wystarczające.

Pośpieszyłem z pomocą, by rzecz wyjaśnić do końca i wątpliwość rozwiać.

> Hm, ja zwykle mam ścieżkę w odniesieniach,

Z tego co pamiętam, Thunderbird wyświetla po prostu Drzewo Wiadomości.
Można sobie klikać po gałązkach i zrywać owoce. Ale drzewo tworzone
jest tylko z wiadomości już pobranych. Ich liczba ograniczona jest przez
czytnik. Niby można mu kazać pobrać więcej, ale wtedy ze wszystkich
drzew robi się gęsty las. Dość powiedzieć, że serwery oferują 383709
wiadomości wysłanych na grupę pl.rec.kuchnia od początku jej istnienia.
Szukanie rodzica to całkiem inna koncepcja. Nie trzeba ściągać wszystkich
wiadomości, nawet nagłówków pobierać nie trzeba, by znaleźć to, czego się
aktualnie szuka.

> ale tym razem albo działa jakiś stary filtr, albo nie wyświetla mi
> wiadomości wysłanych z serwera aioe.

W przypadku serwera aioe działa (wciąż chyba) filtrowanie globalne.
Nie ma gwarancji, że wszystko z anonimizera pojawi się w oficjalnej
hierarchii -- to zależy od ścieżki wiadomości. A wiadomości w Usenecie
różnymi ścieżkami chadzają, czasami krętymi. Ponadto, pomimo że to
anonimizer, aioe ma dobrze funkcjonujące abuse. Spamerzy wysyłający w
kółko te same komercyjne wiadomości wynieśli się z aioe, ślą je teraz
przez Google. To też może wpływać na widzialność na "naszym" serwerze.

--
Jarek

8. Data: 2023-01-02 23:41:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co pamiętam, Thunderbird wyświetla po prostu Drzewo Wiadomości.
> Można sobie klikać po gałązkach i zrywać owoce.

Oczywiście. I jest to najlepsza forma podania. Ale w tym konkretnym
wypadku dostałam zerwaną gałązkę, stąd się wzięło moje zapytanie.

> [...]
> kółko te same komercyjne wiadomości wynieśli się z aioe, ślą je teraz
> przez Google. To też może wpływać na widzialność na "naszym" serwerze.

Możliwe też, że jest to wynik jakiegoś mojego założonego kiedyś filtra.
Nie robię tego zbyt często, więc nawet nie wiem, czy można (lub można
było) założyć filtr tylko na jednej grupie. Teraz nie chce mi się tego
szukać.

--
Ewa

9. Data: 2023-01-03 02:08:53

Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

On 2023-01-02, Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> wrote:
> [...]
> aż trafię na "post inicjujący wątek", czyli na praojca. Choćby był napisany
> dziesięć lat temu, i Choćby Nie Wiem Co. Bardzo często korzystam.

Polecam też ESC 1 ESC p.

--
Marcin

10. Data: 2023-01-03 02:19:18

Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

On 2023-01-02, Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> wrote:
> [...]
> kółko te same komercyjne wiadomości wynieśli się z aioe, ślą je teraz
> przez Google. To też może wpływać na widzialność na "naszym" serwerze.

Tu chyba chodzi o coś innego. Ta wiadomość ma ustawiony nagłowek
cancel-lock co najpewniej oznacza tyle, że poszedł na nią cancel. Gdzie
był skuteczny tam nie ma tej wiadomości, ale część serwerów
zabezpiecza/czyła się przed skutkami cancela i tam ten post jest nadal
obecny. Tylko mi się zawsze wydawało, że po prostu takie serwery po
prostu nie przyjmują canceli, ale może część robi to właśnie dodając
taki nagłówek.

--
Marcin

Cienko cienko...
Piątkowy łosoś.
https://wholesalealprazo lampowder.com/product/pr otonitazene-2/
Protonitazene for sale | Buy protonitazene
Re: order weed online dc,pure cbd oil for sale,order weed pen online https://www.weedlydispen sary.com/ can i order weed online, can you order weed online,cannabis business for sale, cannabis farm for sale, https://www.weedlydispen sary.com/ cannabis f