Bardzo fajna drogeria (Wrocław)

1. Data: 2004-01-17 18:52:55

Temat: Bardzo fajna drogeria (Wrocław)
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

bylam wczoraj, bardzo miłe wrażenie...
A trafiłam tam dzięki yewce (dzięki) :))) Mowa o drogerii Pod Złotym
Pucharem (śliczna nazwa, nie?). Mieści się ona w Rynku, bardzo blisko poczty
(na tej ścianie co m.in Bachus) tak prawie na przeciwko pregieża. Udałam się
tam po maseczki z zieloną glinką Miraculum, których szukalam po całym
mieście i znalazlam (wreszcie!) dopiero tu :))) Obsługa - baaardzo miła,
cany zdaje się że też ok, maseczki z glinką - 1,87zł (saszetka oczywiscie),
do tego wyczailam wreszcie to czego szukałam od dawna - bardzo ładny
atomizer (czy jak to tam nazwać) na perfumki i to w niezłej cenie - 18zł (w
hipermarketach takie cuś ok 36zł kosztuje). Acha, i zauważylam bardzo duży
wybór różnych gadżetów do pielęgnacji - gąbeczek, pilniczków itp. Jest też
spory wybór ozdóbek na paznokcie; sztuczne rzęsy i różne inne zabawki ;) Nie
wiem czy tylko wczoraj, ale jest 20% zniżka na zakupy w tej drogerii (acha,
na drzwiach była też wywieszka o jakiejś promocji kosmetyków L'Oreal ale nie
skupilam się na niej więc nie wiem o co dokladnie chodziło). I to by było
tyle o tej drogerii :))
Tak tylko dla porównania - również wczoraj (w poszukiwaniu tej samej
maseczki Miraculum) zaszłam do drogerii w przejściu pod pl.1 Maja. Pytam o
maseczki z glinką - pani wyciąga mi kilka maseczek (ale nie z glinką), ja
oglądam, czytam sklad, w końcu mówię że dziękuje ale jednak szukam tej z
Miraculum z glinką, mowię że niedawno taką miałam, ze była dobra i teraz też
taką chcę, szukam ale znaleźć nie mogę a pani na to: "no to pani nie
znajdzie"
Heh, nieźle ;-/

Oj, ale sie rozpisałam ;P
Kończę już.
Pozdrawiam i polecam drogerie Pod Zlotym Pucharem :)
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

----

1. Data: 2004-01-17 19:56:15

Temat: Re: Bardzo fajna drogeria (Wrocław)
Od: "Reniaszka " <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania <a...@w...pl> napisał(a):

> Hej,
>
>Mowa o drogerii Pod Złotym Pucharem (śliczna nazwa, nie?).

Moja ulubiona :-) Cieszę się, że też ją odkryłaś. Polecam również stoiska
drogeryjne w Hali Targowej (duży wybór i bardzo miła obsługa). Jest tam
(dalej mowa o Hali) stoisko Celii i można znaleźć ciekawe rzeczy (np.
śliczne róże). Niedawno odkryłam również kolorówkę Eveline w ...księgarni na
ul.Partyzantów (Sępolno), gdzie również mają kosmetyczne artykuły. Polecam,
zwłascza błyszczyki, mają nawet filtry UVA,UVB !
Pozdrawiam - R.

1. Data: 2004-01-17 23:27:22

Od: "Bam" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
też
> taką chcę, szukam ale znaleźć nie mogę a pani na to: "no to pani nie

Byłam tam raz w poszukiwaniu czegoś z Pierre Rene.
Pani mi powiedziała, że nie znajdę bo oni już w naszej części Polski nie
rozprowadzają.
Pani jest chyba negatywnie nastawiona do życia ;))))

1. Data: 2004-01-18 09:07:31

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bam <N...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> Byłam tam raz w poszukiwaniu czegoś z Pierre Rene.
> Pani mi powiedziała, że nie znajdę bo oni już w naszej części Polski nie
> rozprowadzają.
> Pani jest chyba negatywnie nastawiona do życia ;))))

Hue hue (rotflik)
Teraz to sobie myślę, że i tak dobrze że nie powiedziała do nas "kupuj co
jest a nie wybrzydzaj ty wstrętna babo!" ;-P
A co do Pierre Rene to jasne że rozprowadzają - nawet u mnie na wsi
(Biskupin ;-P) na placyku pani ma różne kosmetyki tej firmy.

Pozdrawiam
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

----

dobra kosmetyczka - dermatolog - jelonki
Chwalę maseczkę...
Avon
L'Oreal Cashmere Perfect - jakie opinie?
[spam - ?] Zapraszam na forum Avon