xxx- czy ktos ma Krecika?

1. Data: 2006-03-29 20:26:49

Temat: xxx- czy ktos ma Krecika?
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
moj synek jest wielkim fanem krecika (tego z kreskowek) i tak sobie wlasnie
pomyslalam ze fajnie by bylo wyszyc mu taki obrazek na podusie. Moze ktos
dysponuje krecikowym wzorem? Bede bardzo wdzieczna
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka
a...@z...pl

2. Data: 2006-03-29 20:51:56

Temat: Re: xxx- czy ktos ma Krecika?
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:
> [...]
> wlasnie pomyslalam ze fajnie by bylo wyszyc mu taki obrazek na
> podusie. Moze ktos dysponuje krecikowym wzorem? Bede bardzo wdzieczna

Polecialo na priva.

Zazula

3. Data: 2006-03-29 21:25:51

Od: "a...@z...pl" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula! Wielkie dzieki!!! Kreciki rewelacyjne! Ale szybko odpowiedzialas :)
No to sie synek ucieszy
Dzieki dzieki dzieki
Agnieszka

4. Data: 2006-03-30 18:11:53

Temat: Wilk i zajac?
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dzisiaj zostalam zalana prosbami o krecika, z przyjemnoscia wyslalam go
wszystkim. Ja go dostalam od MKatarynka, ktora prosila wtedy o wilka i
zajaca. Ja tez prosze. Albo inne bajki z mojego/waszego dziecinstwa np
Rumcajs?

Zazula

5. Data: 2006-03-30 19:43:29

Temat: Re: Wilk i zajac?
Od: d...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystkim. Ja go dostalam od MKatarynka, ktora prosila wtedy o wilka i
> zajaca. Ja tez prosze. Albo inne bajki z mojego/waszego dziecinstwa np

Czy to będzie dla Ciebie kłopot jak i ja poproszę o krecika?Pozdrawiam.Anka

6. Data: 2006-03-30 20:25:15

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Czy to będzie dla Ciebie kłopot jak i ja poproszę o
> krecika?Pozdrawiam.Anka

Nie bedzie. Juz wysylam.

Zazula

7. Data: 2006-03-31 08:32:33

Od: "WiolKa" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazulko :)
Ja także poproszę o krecika jeśli można
Pozdrawiam,
Wiola

8. Data: 2006-03-31 13:25:49

Od: s...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystkim. Ja go dostalam od MKatarynka, ktora prosila wtedy o wilka i
> zajaca. Ja tez prosze. Albo inne bajki z mojego/waszego dziecinstwa np

Czy ja również mogę dołączyć do tych próś. jeżeli to nie kłopot to również
poproszę o schematy, moi Synkowie będą zachwyceni:) Pozdrawiam Dorota

[szycie] pytanie do Pań szyjących
[Kraków] zdjęcia z marcowego spotkania
xxx poszukuję legendy do tego okrętu
[chwale sie] butelki i szydelko