zorganizujmy zjazd prk...

31. Data: 2007-03-11 13:13:19

Temat: Re: zorganizujmy zjazd prk...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@y...pl> wrote in message
news:1173618139.230656.62040@8g2000cwh.googlegroups.
com...
On Mar 11, 1:44 pm, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> Jakie limity, bo nie rozumiem? Jakis tani dostęp?

Kiedy piszę więcej postów w krótkim czasie, za którymś razem (nigdy
nie wiadomo, za którym - różnie) nie mogę wysłać kolejnego i mam
komunikat, że właśnie przekroczono limit postów do GoogleGroups ble
ble ble i że mam spróbowac później. Szukałam w zasadach korzystania z
Google i jest: zabezpieczenie przed umieszczaniem zbyt wielkiej liczby
postów w krótkim czasie, np. spamu itp. Ma to zapobiegać chęci
wysyłania spamu w nadmiernej ilości.
Wysyłanie postów jest odblokowywane po pewnym czasie - też różnym.
Więc założyłam nowe konto :-)
Nie spotkało Cię coś takiego??? dziwne...

Nie piszę przez Google - serwer news'ów to news.tpi.pl....
Mieszkam w Polsce.

32. Data: 2007-03-11 13:14:01

Od: "asiczka" <a...@n...mx> szukaj wiadomości tego autora

> "asiczka" <a...@n...mx> wrote in message

> Nie jadasz krewetek?

Nie lubie,ale zeby od razu robalem nazywac?

33. Data: 2007-03-11 13:47:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie lubie,ale zeby od razu robalem nazywac?

NIE CZAISZ BLUESA?

34. Data: 2007-03-11 14:06:34

Od: m...@y...pl szukaj wiadomości tego autora

On Mar 11, 2:13 pm, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:

> Nie piszę przez Google - serwer news'ów to news.tpi.pl....
> Mieszkam w Polsce.
Ja też ;-)
To może mi kiedyś powiesz, jak z niego korzystać? Zgłoszę się po radę
w odpowiednim czasie... Już mnie komunikacja przez Google denerwuje,
przyznam.

35. Data: 2007-03-11 14:17:39

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@y...pl> wrote in message
ps.com...
> [...]

To może mi kiedyś powiesz, jak z niego korzystać? Zgłoszę się po radę
w odpowiednim czasie... Już mnie komunikacja przez Google denerwuje,

OUTLOOK

Zakładasz konto np. na wp, później wybierasz to jako Twoje domyślne - samo
ci wpisuje pola i zakładasz konto news wpisując adres serwera news.tpi.pl,
później program ściąga Ci listę grup i zaznaczasz te do subskrybcji -
proste. Na końcu wybierasz grupy, które w odpowiedni sposób są dedykowane do
synchronizacji...

36. Data: 2007-03-11 14:20:02

Od: m...@y...pl szukaj wiadomości tego autora

On Mar 11, 2:47 pm, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:

> NIE CZAISZ BLUESA?

Zaproś ją na zjazd p.r.k."B"...
Może dojdziemy do porozumienia... Ona nie może być taka, jak wyziera z
jej postów, nigdy w to nie uwierzę...
A w końcu też jest trollem ;-)
PS. Sama bym ją zaprosiła, ale się nie odzywam, chyba że się poznamy
osobiście i zweryfikujemy swe wzajemne opinie face to face...
Jestem XLduszna :-)))))))))))))))))))))

37. Data: 2007-03-11 14:22:30

Od: m...@y...pl szukaj wiadomości tego autora

On Mar 11, 3:17 pm, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
> proste. Na końcu wybierasz grupy, które w odpowiedni sposób są dedykowane do

A, już to kiedyś miałam. Dawno. Dziękuję. Popróbuję może potem, w
chwili wolnej - właśnie barszcz czerwony mi kipi...

38. Data: 2007-03-11 14:24:24

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@y...pl> wrote in message
ps.com...
> [...]

PS. Sama bym ją zaprosiła, ale się nie odzywam, chyba że się poznamy
osobiście i zweryfikujemy swe wzajemne opinie face to face...

A jak to się okaże, że Syla i będziesz zazdrosna?!!!!!!!

39. Data: 2007-03-11 14:25:14

Od: m...@y...pl szukaj wiadomości tego autora

On Mar 11, 3:24 pm, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
> Jestem XLduszna :-)))))))))))))))))))))
>
> A jak to się okaże, że Syla i będziesz zazdrosna?!!!!!!!

No to będzie gorąco :-)))))))))))))

40. Data: 2007-03-11 14:26:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@y...pl> wrote in message
s.com...
> [...]

A, już to kiedyś miałam. Dawno. Dziękuję. Popróbuję może potem, w
chwili wolnej - właśnie barszcz czerwony mi kipi...

Wypiłem - całe pół litra. Później zupa pomidorowa z ryżem, kasza gryczana z
leczo dyniowym i teraz talerz placka drożdżowego ze śliwkami ze słoika -
zapijam piwem Królewskim.

do FACHOWCÓW: dość staranna galareta
Jeszcze o chili - to chyba ze mną jest coś nie tak
pierogi ze szpinakiem
pomidory
Ostatni post