z innej beczki

1. Data: 2002-02-05 22:41:51

Temat: z innej beczki
Od: "heniu" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie znacie moze jakichs polskich programow ulatwiajacych nauke szybkiego
czytania?

1. Data: 2002-02-06 10:04:05

Temat: Re: z innej beczki
Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "heniu" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> nie znacie moze jakichs polskich programow ulatwiajacych nauke szybkiego
> czytania?

ja mam taki program ... zajmuje 364 KB ....

1. Data: 2002-02-06 10:04:14

Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie znacie moze jakichs polskich programow ulatwiajacych nauke szybkiego
> czytania?

ja mam taki program ... zajmuje 364 KB ....

Oliwia

1. Data: 2002-02-06 12:03:38

Od: "Brian" <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

A mogłabyś przysłać ? Też jestem zainteresowany ?

Pozdrowienia

--
Brian

b...@e...net
# Life is the bitch and then you die #

1. Data: 2002-02-06 21:48:16

Od: "Yans Yansen" <y...@p...pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oliwia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ja mam taki program ... zajmuje 364 KB ....

To ja też poproszę o jeden zdrowy, silny egzemplarz ;-)

Yans

1. Data: 2002-02-09 14:44:19

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Oliwia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "heniu" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

Dziędobry!

tak sie zastanawiam ... głosno:
czy sa jakies programy (komputerowe, nie rzadowe) do nauki czytania w ogole?
pewnie znacie zjawisko ..mnie to chyba dotyczy - otóz zanik(ł)a u mnie ta
wspaniała umiejętnosc..:(((
to nie zart, wyobraźcie sobie goscia po trzydziestce (tyci, tyci;) , kt.
dochodzi to tego wniosku po wielu usilnych próbach, i mimo duzej motywacji,
chęci szczerych, głebokich potrzeb......
ba, nawet tyran CZAS by przywolił, a i moze grosiwo (trudno sie mówi) by sie
znalazło!
Ja juz nawet nie smie marzyć o jakims bardzo szybkim czytaniu, wystarczyłoby
mi zebym mógł czytac na tyle szybko, zeby nie gubic wątku w mrokach
podrecznego zapomniena....

No więc jak, nada mi sie taki (kurs, program) do szybkiego czytania?
bo moze on WYMUSZA koncentracje, i choc tyle bym sie nauczył...?
jest tyle ciekawych rzeczy, i tak łatwo dostepnych...ale , o zgrozo, nie dla
mnie! :(

Ale bądzmy optymistą, w końcu sie nucze czytać, i wtedy byc moze zapytam:
Czy jest moze jakis program kompterowy ułatwiający ROZUMIENIE tego co sie
np. czyta albo rozmawia????
Bo ja od komputera uzalezniony jestem, to moze przewrotnie wykorzystać to
tym razem dla swoich cnych celów??? dałoby sie?

jakies sugestie?

wiem, obnazam sie, ale do cholery rozmawiac nie umiem, to chociaz moze
sobie poczytam... no i pomyslcie tylko jaka to byłaby korzyść dla was -
przestałbym zawracać wam głowe, bobym sobie tylko czytał..i czytał...
opałaca sie, no nie!?

to moze niech lekcja pierwsza bedzie ze zaczne od czytania odpowedzi na moj
post :-)))

Marsel

1. Data: 2002-02-09 14:56:43

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsel Nieczytaty:

>"Oliwia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

>Dziędobry!
>
>tak sie zastanawiam ... głosno:
>czy sa jakies programy (komputerowe, nie rzadowe) do nauki czytania w ogole?
[cut]

Nic na siłę Elu z Marsa:-)
Może lepiej namów kogoś, żeby Ci czytał na głos?
(nowe doświadczenie, uruchamiasz inne obszary mózgu, a przy tym leżysz sobie
jak basza - spróbuj i napisz, jak było:-)

Saulo
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-02-09 15:27:05

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<...>

> [...]
sobie
> jak basza - spróbuj i napisz, jak było:-)

no wiem, nawet wpadłem swego czasu na to, zeby zatrudnic do tego mojego
przyjaciela-komputera, alenie wpotrafiłem mu przemówic do rossądku w postaci
gotowego algorytmu czytania, bo te co znalazłem sa tylko dla bogaczy, (czyli
nie dla mnie) a potem zapomniałem... no własnie, bo zapomniałem wczesniej
powiedziec ze z pamparampamięcią.....!a moze to sie, Sssss..., wiąże?
to jak rozwiąazac ten s&peł?, nachętniej to bym wykonał jakieś sprytne
cięcie, ale sprytny to ja tez...... :-x

Marsel

ps. piszac juz sie ucze. o: fdsafdsfddddddddsafddsafdssa
M.

popularnosc magii
Depresja itp.
to jest moje podworko
Bledy w postrzeganiu - referat
5 lutego - piję zdrowie wszystkich, którzy obchodzą dzis urodziny