Re: pro?ba OT do Bischoopa

From: Marzena Fenert <m...@f...net>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: pro?ba OT do Bischoopa
Date: Tue, 30 Apr 2002 22:08:03 +0200

Dnia Tue, 30 Apr 2002 18:13:25 +0200, podpisując się jako "Bischoop"
<s...@b...pl>, napisałeś (aś) :

>Wsparcie nic nie pomoze, NIKOMU, nie mam zamiaru zmieniac sygnaturki,

Czy z tego powodu mamy zadrżeć ze strachu ? :))))))
Aaaaaaaaaaaale się boimy ;)))))))))

>uwazam
>ze jestescie, cholera musze sie juz niestety powiedziec: pierdolnieci na
>punkcie sygnaturek,

No proszę.....a może łaskawy Pan zacznie się wyrażać jak na Pana a nie
na chama przystało?

> co was obchodzi moja sygnaturka......?

Mnie osobiście nic.
Rozbawiłmnie trafny komentasz Anyi na jedną linijkęTwojego siga -
wręcz bardzo trafny.

> ja chce miec
>6-lnijkowa i tyle,

no to sobie miej i tyle

> mam w dupie to ze netykieta mowi o 4-lnijeczkach.

O proszę ...............a ja mam w dupie......co ja tam mam chyba
odbytnicę czy tam jelito grube (dobra z bilogii nigdy nie byłam).
Ale naprawdę pierwszy raz słyszę, że ktoś ma w dupie netykietę
:)))))))))

>Pewne aspekty netykiety sa dobre, format, kodowanie, by nie wysylac binariow
>na zwykle grupy, ale takie pierdoly.......?

Jedni uważają jedne rzeczy za dobre a inni inne - należysz do tych
innych zapewne :) A ja do jeszcze innych :)

>Jestem wolnym czlowiekiem w wolnym kraju, i mam zamiar wysylac posty z taka
>sygnaturka jaka mi sie podoba, a nie podporzadkowywac sie czyjejsc tyrani,
>nikomu rowniez nienarzucam zadnych zasad, co i jak ma pisac.

A no Ty mowisz - czy to aby nie Ty komus narzucales ze nie cytuje jak
nalezy?
Jesli tak to i Ty jesteśtyranem, jestes zalosny i co tam jeszcze za
bzdety powypisywaleś - dotyczą się również Ciebie ;)))))))))

Marzena