moja Dieta Atkinsa ( Keto )

11. Data: 2003-08-04 12:32:06

Temat: Re: moja Dieta Atkinsa ( Keto )
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bez serc ta mlodziez, bez ducha, a jednak sie rucha.

no właśnie a jak z seksem na diecie atkinsa :) czy wraz z osłabieniem i
zmniejszeniem wydolności organizmu spadło ci zainteresowanie tematem nawet
teoretyczne :)??

12. Data: 2003-08-04 18:44:12

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> wrote in

> czy wraz z osłabieniem i
> zmniejszeniem wydolności organizmu spadło ci zainteresowanie tematem
> nawet teoretyczne :)??

Dieta nie miala na to wplywu ;)

13. Data: 2003-08-04 18:56:56

Temat: Re: Odp: moja Dieta Atkinsa ( Keto )
Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mercur <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Zamiast słodzenia kawy i herbaty, można użyć szczyptę cynamonu, Efekt
bardzo
> ciekawy!!!
> Polecam.
No tak,tyle ze herbata juz jest z karamonem.Lub gozdzikami.Lub z
maramiją.Lub ze wszystkim po trochę.Cynamon chyba nie pomoze.Ja nie slodze w
ogole,wiec dla mnie prblem nie istnieje.Niemneij dzieki za rade.Hafsa-sama
slodka,wiec nie slodzaca

MM - "MM po polsku" warto kupic?
przywitanie
dieta 13