do okulistow [casus?]

11. Data: 2004-01-20 21:26:11

Temat: Re: do okulistow [casus?]
Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bzdura
> casus

i to napisal lekarz ktory nie potrafi inaczej uargumentowac swojej
wypowiedzi.
Podaj mi chociaz co takiego jest bzdura wg ciebie?
Wedlug mnie intensywna praca miesni rzeskowych akomodujacych soczewke w
pelnej korekcji do dali nie jest wcale pomocna a wrecz szkodliwa.

12. Data: 2004-01-20 22:09:58

Od: Klaudia <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mysle, ze predzej to zaczyna wygladac na zwykly stan zapalny,
> ale.....sprawdz lepiej.
> pozdr.
> casus

Jeszcze raz dzieki :-) Pozwolisz, ze jesli jeszcze bede miala jakies pytania
po wizycie to jeszcze sie odezwe z prosba o jakies wyjasnienia? :-) W
kazdym razie troszke mnie uspokoiles :-)

Pozdrawiam
Klaudia

13. Data: 2004-01-20 22:42:52

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wedlug mnie intensywna praca miesni rzeskowych akomodujacych soczewke w
> pelnej korekcji do dali nie jest wcale pomocna a wrecz szkodliwa.

Nie bede z Toba prowadzic dyskusji nt fizjologii i patologii oka z prostego
powodu - nie znasz jej. Nie jestes poza tym lekarzem, aby radzic to co
Klaudii radziles, zwlaszcza, ze radziles zle. Stawiasz diagnozy przez
internet i z miejsca radzisz w sprawach, ktore wymagaja badania. Mylisz
funkcje doradcze z leczeniem. A radzic mozesz wtedy, kiedy jednoznacznie i
duza doza prawdopodobienstwa wiesz, o czym bedziesz radzic. Ty tego nie
wiesz. Nie masz odpowiedniego wyksztalcenia medycznego, aby na podstawie
paru faktow stawiac diagnoze. Na to sobie nie pozwala tutaj nawet lekarz z
wieloletnim doswiadczeniem. Bo go obowiazuje etyka i odpowiedzialnosc za
wlasne czyny. Ciebie nie obowiazuje, wiec przynajmniej zachowaj na tyle
umiaru, aby nie czynic szkody innym blednymi radami. Bo kiedys moze sie stac
to, ze powaznie zaszkodzisz.
Wiec bedz taki dobry i daj sobie spokoj z okulistyka, jak rowniez z innymi
sprawami medycznymi, o ktorych nie masz pojecia. Nie pisze to z przekory,
ale dla Twojego dobra.

casus

14. Data: 2004-01-20 22:43:20

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po wizycie to jeszcze sie odezwe z prosba o jakies wyjasnienia? :-) W
> kazdym razie troszke mnie uspokoiles :-)

Jasne - mozesz rowniez na priv:-)
casus

setrydy
ortopeda