kasza manna - czym zastapic?

1. Data: 2001-11-10 19:02:26

Temat: kasza manna - czym zastapic?
Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

Moi drodzy, mam do wykonania przekazany przez mame droga telefoniczna przepis
na baaardzo dobre ciasto z masa kokosawo-makowa, ale problem w tym, ze nie
posiadam kaszy manny, ktorej potrzeba do masy w ilosci siedmiu lyczek. Moje
pytanie jest nastepujace: czym zastapic kasze manne???? Ewentualnie gdzie mozna
ja znalezc w Szwajcarii lub Francji???
z gory dziekuje i pozdrawiam

Kalina

1. Data: 2001-11-10 19:18:04

Temat: Re: kasza manna - czym zastapic?
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

n...@m...ch wrote:

> [...]
> lyczek. Moje pytanie jest nastepujace: czym zastapic kasze manne????
> Ewentualnie gdzie mozna ja znalezc w Szwajcarii lub Francji???

zastąpić trudno, ale nie ma w Szwajcarii kaszki?? W Niemczech jest,
Weizengries się nazywa. Poszukaj, w Romande też powinna być.

Waldek

1. Data: 2001-11-10 19:32:20

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

<n...@m...ch> a écrit dans le message :
5...@n...onet.pl...
> [...]
Moje
> pytanie jest nastepujace: czym zastapic kasze manne???? Ewentualnie gdzie

Sémoule ? (pszenne chyba)
Tapioca ? (jest na bazie manioku)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2001-11-10 19:52:38

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

ale nie ma w Szwajcarii kaszki?? W Niemczech jest,
> Weizengries się nazywa. Poszukaj, w Romande też powinna być.
>
> Waldek

Szukaj, tylko nie rozpedz sie po nic do NL, NIE MA. Wstretny pudding z
kaszki mannej to chyba jedyne z tego zakresu.
Ale samej suchej kaszy w torebce NIE MA.

**********
m-gosia
**********

1. Data: 2001-11-10 20:29:25

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

> <n...@m...ch> a écrit dans le message :
> 5...@n...onet.pl...
> przepis
> Moje
> mozna
> >

> Sémoule ? (pszenne chyba)

Podejrzewalam, ze to semoule, ale nie bylam pewna. Semoule de blé alors???

Wielkie dzieki

Kalina

1. Data: 2001-11-10 20:57:00

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

<n...@m...ch> a écrit dans le message :
5...@n...onet.pl...

> Podejrzewalam, ze to semoule, ale nie bylam pewna. Semoule de blé alors???

Wlasnie z zakupow wrocilam. Widzalam takie cos, sémoule de blé, nazywa sie
Floraline

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2001-11-10 21:44:32

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

e nie
> [...]
>pytanie jest nastepujace: czym zastapic kasze manne???? Ewentualnie gdzie mozna

u nas sie to nazywa semolina, moze u Was jakos podobnie.., a w
sklepach mieszka sobie z ryzem, tapioka i takimi innymi takimi

krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-11 14:59:25

Od: "Danka" <d...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

A tu sie nie zgodze. Ja w kazdym supermarkecie widze kasze manne
(griesmeel). I czysta, i z dodatkami, np. owocami, kawalkami ciastek, nawet
o roznych smakach.

Pozdr.,
Danka

<m...@h...com> schreef in bericht

1. Data: 2001-11-11 19:57:09

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Danka" <d...@z...nl> wrote in message
> A tu sie nie zgodze. Ja w kazdym supermarkecie widze kasze manne
(griesmeel). I czysta, i z dodatkami, np. owocami, kawalkami ciastek, nawet
> [...]

Taak? Taka czysta i sucha? To przepraszam. Faktycznie to nigdy nie byla mi
potrzebna, bo brrr nie lubimy, wiec nie rozgladalam sie za nia. Ale zeby
przez tyle lat chociaz jeden raz przez przypadek mi w rece wpadla.....
nigdy.
Jednak nie podwazam skoro wiesz na pewno.

**********
m-gosia ktora griesmeelpudding'u nie przelknie
**********>

1. Data: 2001-11-12 07:38:00

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@m...ch> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisała:
> [...]
> posiadam kaszy manny, ktorej potrzeba do masy w ilosci siedmiu lyczek. Moje
> pytanie jest nastepujace: czym zastapic kasze manne????

Wszyscy tu zastanawiaja sie i radza, czym zastapic kasze manne,
a ja zastanawiam sie, czy znam juz ten przepis na baaardzo dobre
ciasto kokosowo-makowe... ;-)
Kalino, bylabym Ci bardzo wdzieczna, gdybys rozwiala moje watpliwosci
i podzielila sie tym przepisem :)

Pozdrawiam
Lilla

Jak nie smalec to moze rillettes?