apteka-start

11. Data: 2002-03-27 15:52:49

Temat: Re: apteka-start
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Wyjątek potwierdza regułę. Ja pracowałam w aptece gdzie oprócz
> kierownika wszyscy byli pozatrudniani przez właściciela na części etetu
> (żeby było taniej) i ... apteka PADŁA.

apteka napewno nie padla z powodu czastkowych etatow... - bo od tego apteka
nie pada -mogla pasc przez to ze zatrudnieni olewali prace - dzieki temu
apteka miala mniej pacjentow i padla - ale nie przez to ze byli zatrudnieni na
czesc etatu... a zatrudnieni olewac prace mogli z powodu zlego wynagrodzenia
(sama napisalas: zeby bylo taniej...) albo zlego przygotowania do zawodu.
osobiscie znam apteki, gdzie jest zatrudniony 1 mgr farm. na stanowisku
kierownika, i drugi mgr powiedzmy na 1/2 etatu - do tego 2 techn. i apteki
maja sie b. dobrze - nie sa to apteki gdzies na uboczu, wrecz w centrum
miasta - najlepszy uklad wg mnie to wlasciciel - kierownik apteki - wjednej
osobie - i wlasnie temu mialo sluzyc nowe prawo farm. ale nowego prawa nie ma
i pewnie nie bedzie...

adam

12. Data: 2002-04-11 13:31:16

Od: "Sekret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jak ktoś ciekawy mogę jeszcze kilka takich ciekawostek podesłać.

Ja poproszę :-)

Monika

13. Data: 2002-04-11 13:37:23

Od: "Sekret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

[...] uruchomiona apteke w ktora sie wpakowalo ogromne (wiem cos o tym -
> otworzylem miesiac temu) pieniadze.

:-)
a tak z ciekawości - gdzie ją otworzyłeś?

Pozdrawiam

Monika

14. Data: 2002-04-12 16:38:02

Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sekret" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ja poproszę :-)
>

> Monika

Proszę bardzo:

ca 30% aptek jest zadłużonych w hurtowniach na kwotę większą od wartości
własnego magazynu a następnych 30% na kwotę równą wartości magazynu leków
jakie posiada

(dane z połowy ubiegłego roku, teraz pewnie jest jeszcze gorzej )

Jeszcze ? :))

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

15. Data: 2002-04-21 21:50:00

Od: LukaszT <l...@l...tc> szukaj wiadomości tego autora

"APZW" <a...@p...pl> wrote in news:a972j0$imm$1@news.tpi.pl:

> Jeszcze ? :))
>
> --
> Wojciech "IRenka" Olender
> mailto:a...@p...pl
> " I 8-go dnia Pan popatrzy? na świat i stworzy? in?ynierów"

Hej,
gdzie mozna jakies opracowania na ten temat znalezc?

Luk

16. Data: 2002-04-22 13:14:10

Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LukaszT" <l...@l...tc> napisał w wiadomości

> Hej,
> gdzie mozna jakies opracowania na ten temat znalezc?
>
> Luk

Dane te pochodzą zarówno z raportów firm monitorujących rynek (IMS Poland,
AZYX) oraz z opracowań przedstawianych na I i II forum ekonomicznym
Aptekarzy.

--

ceny lekow
penicylina