Uczciwy sprzedawca

11. Data: 2008-03-04 15:13:33

Temat: Re: Uczciwy sprzedawca
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Firma-krzak. Choć z drobną modyfikacją - nawet nie wie, czy chce sprzedać.
> Nietypowe - i podejrzane. Zdecydowanie nie kupować :))))))))))))))))))))))

Po pierwsze, nie jestem firmą,tylko reprezentuję siebie, osobę fizyczną,
w pełni odpowiedzialna, za to co mówię i robię.
A po drugie primo, napewno parę osób będzie nie w pełni zadowolona z Twojej
głęboko przemyślanej rady, jak zobaczy ceny w sklepie, albo ich nie zobaczy,
bo może sie okazać, że takiego towaru nie ma, a u mnie skończy się promocja.
Po trzecie, wiem czy chcę sprzedać, co oznacza,ze chcę, ale nie dla każdego,
tylko dla takich osób, co wiedzą co zrobić z cebulami ismeny, oraz wiedzą,
że sprzedając za taką cenę, ja robię uprzejmość klientowi, a nie odwrotnie.
A mój stosunek do sprzedaży tych cebul jest taki jaki jest, bo jak sprzedam,
to pozostanie mi cebul mniejszych na 15 minut sadzenia, a jak nie sprzedam,
to sadzić będę 20 minut.Czy wszystko jasne?
Pozdrawiam.Mirzan

12. Data: 2008-03-04 15:46:07

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:6e8b.00000069.47cd671d@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> ... A mój
> stosunek do sprzedaży tych cebul jest taki jaki jest, bo jak
> sprzedam, to pozostanie mi cebul mniejszych na 15 minut sadzenia, a
> jak nie sprzedam, to sadzić będę 20 minut.

Hejka. Na razie w ogóle nie sadź, bo zaczął padać śnieg. :-) U mnie już
jest biało, a śnieg dalej wali dużymi płatkami.
Pozdrawiam klimatycznie Ja...cki

13. Data: 2008-03-04 15:50:18

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Twoja uczciwość przy Twoim poczuciu humoru, to mały pikuś. ;-)

Co tam ja. Spójrz, jak sprytnie powstają nowe gatunki.
Wystarczy wpisać na początku jedno słowo.:-))

http://www.allegro.pl/item322582633_smal_imperata_cy
lindrica_red_baron.html#
photo

Pozdrawiam gatunkowo

14. Data: 2008-03-04 15:54:06

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Na razie w ogóle nie sadź, bo zaczął padać śnieg. :-) U mnie
już
> jest biało, a śnieg dalej wali dużymi płatkami.

Dirko to tylko 40 cebul, nie martw się. Mirzan ma jeszcze
te truskawki niby australijskie.

15. Data: 2008-03-04 19:23:10

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

:))))))))))))))))))))))

> [...]
> to pozostanie mi cebul mniejszych na 15 minut sadzenia, a jak nie
sprzedam,
> to sadzić będę 20 minut.Czy wszystko jasne?

Zacytuję z którejś książki: "a myśli u niego biegły tak szybko i tak się
tłoczyły jedna za drugą, że w końcu nie wiadomo było, o co właściwie chodzi"
:-))))))

Pozdrawiam, Basia.

16. Data: 2008-03-04 20:30:56

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zacytuję z którejś książki: "a myśli u niego biegły tak szybko i tak się
> tłoczyły jedna za drugą, że w końcu nie wiadomo było, o co właściwie chodzi"
> :-))))))

Wiedzieć będą,ci co dostaną, a niezainteresowani nie ch zostaną w błogim
zadowoleniu,że nie dostali.
Zawsze tłumaczę jasno,jak ten chłop,którego spytano skąd wie ile krów
weszło do obory, a on odpowiedział,że liczy wszystkie nogi i wszystkie rogi
i dzieli przez sześć.
Czy jeszcze coś wyjaśnić?
Pozdrawiam.mirzan

17. Data: 2008-03-04 20:46:20

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>     Dirko to tylko 40 cebul, nie martw się. Mirzan ma jeszcze
>     te truskawki niby australijskie.

Sadzę szybciej.Truskawki są australijskie tylko z nazwy, nierejestrowanej,
ale i tak są najlepsze w kraju.A co mam to guzik wiesz, bo u mnie nie byłaś.
A jeśli łaziłaś po miedzy i zaglądałaś przez płot, to i tak nic nie wiesz,
bi się na tym nie znasz, ani nie znałeś.
Mirzan

18. Data: 2008-03-04 21:05:49

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A jeśli łaziłaś po miedzy i zaglądałaś przez płot, to i tak nic nie wiesz,
> bi się na tym nie znasz, ani nie znałeś.

Mamy hermafrodytę na grupie? ale Ty to masz nosa :)

Pozdrawiam, Basia.

19. Data: 2008-03-04 21:12:25

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4 Mar 2008 21:46:20 +0100, mirzan napisał(a):

> [...]
> A jeśli łaziłaś po miedzy i zaglądałaś przez płot, to i tak nic nie wiesz,
> bi się na tym nie znasz, ani nie znałeś.

Boletus po miedzach nie łazi, bo mu kondycji brakuje. W przeciwieństwie do
poczucia humoru:)

Pozdrawiam,
Marta

20. Data: 2008-03-04 22:27:48

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:1e0mdvz6m2bx2.dfyk03zbfk6k$.dlg@40tude.net Marta
Góra <m...@h...pl> napisał(a):

> Boletus po miedzach nie łazi, bo mu kondycji brakuje. W
> przeciwieństwie do poczucia humoru:)

Hejka. Nie było śniegu tej zimy więc Lucjan w ogóle nie musiał łopatą
odśnieżać placu przed swoja fabryką - stąd braki kondycyjne. ;-)
Pozdrawiam wysoko wyspecjalizowanie Ja...cki

wysiew pomidorów
Pnącza
Bulwy topinambura
O uczciwości sprzedawców pomarudzę....