Trochę historii

11. Data: 2014-10-16 17:47:22

Temat: Re: Trochę historii
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-16 16:38, bbjk pisze:

> Przeszkoda jest taka, że już od dobrych paru lat nie żyje.

Ale miała szansę.

> Dość dużo też pożyczam z biblioteki.

Z bibliotekami jest taki kłopot, że nie mają wszystkiego. W wersji
elektronicznej znajdzie się dużo dużo więcej.

Ewa

12. Data: 2014-10-16 18:04:13

Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
-kuchni-reay-tannahill.html

> "Wstępna teza tej książki jest bowiem wyrazista i broni się w każdym
> kolejnym rozdziale. "Bez żywności nie byłoby ani gatunku ludzkiego, ani
> historii"."
>
> LOL, zaiste, koniecznie trzeba przeczytać tę książkę, aby się tak
> niesamowitego faktu dowiedzieć, że bez jedzenia nic nie przeżyje - kilka
> lat pracy nad książką wydało zaiste epokowy owoc...

Pozwolę sobie tylko zadać jedno pytanie: przeczytałaś ta książkę? Ba,
sprecyzuję, czy przeczytałaś chociaż tą recenzję, z której tak po chamsku
wycięłaś jedno zdanie?

13. Data: 2014-10-16 18:11:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Oct 2014 18:04:13 +0200, Hans Kloß napisał(a):

> [...]
>>
> Pozwolę sobie tylko zadać jedno pytanie: przeczytałaś ta książkę? Ba,
> sprecyzuję, czy przeczytałaś chociaż tą recenzję, z której tak po chamsku

"G�UPIA KURWO, tnij cytaty i cytuj po ludzku!!!!"

14. Data: 2014-10-16 22:46:40

Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "G�UPIA KURWO, tnij cytaty i cytuj po ludzku!!!!"

Po pierwsze:
absolutnie i zdecydowanie zauważam różnicę pomiędzy twoim "cytowaniem" a
moim
Po drugie:
czy potrafisz, głupia i nadęta sobą, kurwo (tfu, cofam, nie wolno obrażać
kurew), Ikselko (to już jest najstraszniejszą obrazą) odpowiedziec na proste
pytanie?

15. Data: 2014-10-16 23:08:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Oct 2014 22:46:40 +0200, Hans Kloß napisał(a):

> [...]
> kurew), Ikselko (to już jest najstraszniejszą obrazą) odpowiedziec na proste

Chamowi???? - nawet na najprostsze mam tylko jedną odpowiedź, wiesz,jaką:
tradycyjnie sp...j.

16. Data: 2014-10-16 23:42:13

Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl>

> Chamowi???? - nawet na najprostsze mam tylko jedną odpowiedź, wiesz,jaką:
> tradycyjnie sp...j.

Jeśli ja cham (a stosunku do ikselkowatości inaczej sie nie da), to jak
określić ciebie? Właściwie to najwiekszą obrazą może być tylko - Ikselką...

Proponuję trochę zwolnić..
No to coś z moich rejonów...
Re: Sterylna kuchnia Ikselki
Kurze Wątróbki