Sprawa Dziekańskiego.

1. Data: 2010-06-19 16:44:49

Temat: Sprawa Dziekańskiego.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"
(...)- Pan Dziekański w żaden sposób nie zawinił. Nie był ani trochę
agresywny - napisano w raporcie. Wydarzenia z Vancouver autor raportu
określił jako "haniebne zachowanie się kilku funkcjonariuszy".(...)

Policjanci próbowali racjonalizować zachowanie

Odnosząc się do zeznań policjantów, sędzia powiedział, że świadomie
zniekształcali swoje relacje z wydarzeń na lotnisku, próbując
racjonalizować swoje zachowania. Braidwood dodał jednak, że policjanci nie
zmawiali się, by stworzyć swoją wersję wypadków.

Sędzia Braidwood podkreślił, że z kilku godzin pobytu Polaka na lotnisku po
wyjściu z samolotu nie wiadomo, co działo się z nim aż przez pięć godzin.
Według niego, nie wiadomo dokładnie, co spowodowało śmierć Polaka, jednak w
jego opinii użycie paralizatora doprowadziło do wzrostu ciśnienia krwi i
przyspieszenia pracy serca, a pięciokrotne użycie tej broni odegrało
olbrzymią rolę w śmierci zmęczonego i zdenerwowanego Polaka.

Całe zajście, sfilmowane przez jednego z pasażerów (nagranie sędzia
określił jako nieocenione dla swojego dochodzenia), trwało zaledwie 75
sekund. Tuż przed śmiercią Dziekański powiedział: "Zostawcie mnie... Czy
wyście zwariowali?".

(...)W oświadczeniu polska ambasada w Ottawie stwierdziła, że wita z
zadowoleniem raport komisji Braidwooda. "Uważamy, że rezultaty pracy
komisji powinny mieć ciąg dalszy. Uważamy, że sąd karny prowincji Kolumbia
Brytyjska powinien na nowo ocenić swoją decyzję z 12 grudnia 2008 roku i
wznowić postępowanie karne lub też do sprawy powinien zostać oddelegowany
specjalny prokurator".

Ambasada powtórzyła też, że prokuratura w Gliwicach jest gotowa do
współpracy w dochodzeniu, istnieje też możliwość współpracy na podstawie
umowy między Polską a Kanadą w sprawie pomocy prawnej w sprawach karnych. W
oświadczeniu ambasada podziękowała Kanadyjczykom za zainteresowanie i
wsparcie.

Ta śmierć przeraziła ludzi na całym świecie

W kwietniu tego roku policja przeprosiła publicznie matkę Roberta
Dziekańskiego za spowodowanie użyciem paralizatora śmierci jej syna.
Policja zdecydowała się też na wypłatę odszkodowania.

W grudniu ubiegłego roku niezależna komisja przedstawiła raport w sprawie
działania czterech policjantów, w którym stwierdzono, że użycie
paralizatora wobec Dziekańskiego było "przedwczesne i nieadekwatne".

52,Raport_ws__smierci_Dziekanskiego__Haniebne_zachow
anie_.html
"

2. Data: 2010-06-19 18:53:58

Temat: Re: Sprawa Dziekańskiego.
Od: fuorviatos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 19 Jun 2010 18:44:49 +0200, Ikselka wrote:

> [...]
> sprawie działania czterech policjantów, w którym stwierdzono, że użycie
> paralizatora wobec Dziekańskiego było "przedwczesne i nieadekwatne".

Wiadomosci/1,80277,8035152,Raport_ws__smierci_Dzieka
nskiego__Haniebne_zachowanie_.html
> "

To znaczy, że raport jest, ale winni nadal nie zostali skazani. Gdzie
tutaj sprawiedliwość? Zeby to trzeba było prośby wysyłać bo kanadyjczycy
nie przeprowadzili śledzctwa...

3. Data: 2010-06-19 19:19:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Jun 2010 18:53:58 GMT, fuorviatos napisał(a):

> Wiadomosci/1,80277,8035152,Raport_ws__smierci_Dzieka
nskiego__Haniebne_zachowanie_.html

> To znaczy, że raport jest, ale winni nadal nie zostali skazani. Gdzie
> tutaj sprawiedliwość?

Mam nadzieję, że zostaną skazani.

> Zeby to trzeba było prośby wysyłać bo kanadyjczycy
> nie przeprowadzili śledzctwa...

To państwo polskie powinno przeprowadzić śledztwo, tak samo jak w przypadku
katastrofy smoleńskiej...

4. Data: 2010-06-19 19:37:06

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fuorviatos" <j...@g...com> napisał w wiadomości

> To znaczy, że raport jest, ale winni nadal nie zostali skazani. Gdzie
> tutaj sprawiedliwość? Zeby to trzeba było prośby wysyłać bo kanadyjczycy
> nie przeprowadzili śledzctwa...

Sledztwo zostalo przeprowadzone w Kanadzie i umorzono, uznano, ze policjanci
dzialali zgodnie z prawem. Ciekawostka, jeden z policjantow mial juz
problemy z prawem (prowadzenie po pijanemu). Ogolnie końska policja robi tam
co chce, skargi na naduzywanie "porazaczy" sa nagminne. Ulatwiaja sobie
kolesie sprawe - nie trzeba raczek brudzic. Po mojemu, kazdy podczas
szkolenia powinien byc choc raz porazony, no chyba, ze sie zrzeknie prawa do
jego uzycia.

5. Data: 2010-06-19 19:38:30

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A w Polsce to policjanci siedzą za bandytyzm?
To czego wymagacie od Kanady?

6. Data: 2010-06-19 19:42:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Jun 2010 21:38:30 +0200, Stokrotka napisał(a):

> A w Polsce to policjanci siedzą za bandytyzm?
> To czego wymagacie od Kanady?

Jakby nasi policjanci zatłukli Kanadyjczyka, tobyś zaraz się z TV
dowiedziała, czego my powinniśmy wymagać w przypadku śmierci pana
Dziekańskiego.

7. Data: 2010-06-19 20:38:13

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Dnia Sat, 19 Jun 2010 21:38:30 +0200, Stokrotka napisaďż˝(a):

> Jakby nasi policjanci zat�ukli Kanadyjczyka, toby� zaraz si� z TV
> dowiedzia�a, czego my powinni�my wymaga� w przypadku �mierci pana
> Dzieka�skiego.

Tak tylko gangsterka siedzi u policjanta w kieszeni a ludzie się boją
chodzić ulicami a jak są zamieszani w sprawę zabójstwa to nagle
wszyscy w celach się wieszają i przestań wkońcu pierdolić bo ja miałem
z takim gównem policyjnym sprawę co bandytom pisali akt oskarżenia
przeciwko mnie. Dlatego ruro chora były dwa akty oskarżenia.
Popierdolona pizda, gwałcą na komisariatach a ludzie boją się zgłosić,
bo cały komisariat będzie cie nachodził gdziekolwiek się pojawisz. A
podobno twoja kaczka to z czym chciała walczyć jak właśnie z tym,
tylko że od gadania do działania, to długa droga.

LIVE SEX CAMS ! http://www.LiveHappyStri p.com
Dla Redarta
Obsługa klienta
A chciałem dobrze :-)