Re: Spóźniony pierścionek...

From: "Z. Boczek" <z...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Spóźniony pierścionek...
Date: Fri, 25 Jul 2003 15:28:28 +0200
<bfmauh$u5a$1@foka.acn.pl> <3...@p...onet.pl>
<s...@k...icsr.agh.edu.pl>
<szadr7tjotty$.dlg@juzwolalbympolizacslonine.gov>
<8...@...bocznica.gliwice.pl>
<1...@p...com>
<1...@...bocznica.gliwice.pl>
<3...@p...onet.pl>
<y...@...bocznica.gliwice.pl> <bfou2u$mqv$1@news.onet.pl>
<zwrd8su3cix9$.dlg@z.bocznica.gliwice.pl>
<s...@k...icsr.agh.edu.pl>

Wprąciłem się, gdyż Grzegorz Janoszka i te mądrości wymagają mojej
stanowczej erekcji:

> A co to jest "pełny seks oralny" i "niepełny seks oralny"? :)

Często spotykam się z myleniem seksu oralnego z pieszczotami językiem
całego _ciała_ - a nie _narządów rozrodczych_ ;))))))))
(Bue, jak to brzydko brzmi - zupełnie jak 'narkoman' w odniesieniu do
palącego trawę :)P)

Czyli np. Panna poliże Cię po okolicach kolana (bardziej w górę) i
powie, że nie ma oporów przed seksem oralnym :D

W związku z tym - jako ssący palca koledze - mogę powiedzieć, że
uprawiam z nim seks oralny :)

Ale oczywiście mogę się mylić... :))))))))

--
Z cyklu 'Sławni ludzie o Z. Boczku':
"Weź wiaderko i idź do piaskownicy, korzystaj z wakacji póki są.