Skierniwickie Święto Kwiatów

11. Data: 2000-09-13 06:23:25

Temat: Re: Skierniwickie Święto Kwiatów
Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

O, o !!! Może to to . Z daleka wygląda jak żarnowiec . Ciekawe jak będzie
wyglądać jako dorosły krzew .

Pozdrówki - Jagoda

12. Data: 2000-09-13 07:02:31

Temat: Re: Skierniwickie SwietoKwiatów
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój mezczyzna kupowal ze mna, co wiecej zasponsorowal zakupy wiec nie
musialam sie bac awantury w domu. Stanal na wysokosci zadania.

--
Pozdrawiam_
Edyta Szajnóg

13. Data: 2000-09-13 11:02:36

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 09:02 00-09-13, you wrote:
>Mój mezczyzna kupowal ze mna, co wiecej zasponsorowal zakupy wiec nie
>musialam sie bac awantury w domu. Stanal na wysokosci zadania.

Aaaa, no to fajnie. Moj mezczyzna ostatnio zostal zmuszony (przeze mnie
oczywiscie:-))) do transportowania duzej donicy ze skrzydlokwiatem do
lazienki w celu wylkania wody z oslonki, bo za duzo rosline podlalam
:-)))). Troche marudzil, ale nic poza tym :-)))

Pozdrowka,
Anka

---

14. Data: 2000-09-13 13:11:02

Temat: Szczeciary byloOdp: Skierniwickie SwietoKwiatów
Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> Aaaa, no to fajnie. Moj mezczyzna ostatnio zostal zmuszony ... :-)))).
Troche marudzil, ale nic poza tym :-)))

Macie niesamowicie tolerancyjnych mezczyzn.Nie moge uwierzyc :-)))
Juras

15. Data: 2000-09-13 13:24:24

Temat: Szczesciary byloOdp: Skierniwickie SwietoKwiatów
Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2000-09-13 17:32:01

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 15:24 00-09-13, you wrote:
>Macie niesamowicie tolerancyjnych mezczyzn.Nie moge uwierzyc :-)))

Jest to faktycznie powod do radosci.

Pozdrawiam,
Anka

---

17. Data: 2000-09-14 07:16:30

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8pn26m$ls9$...@a...webcorp.com.pl...
> To co pokazujesz to jest świerk a nie żywotnik.
Masz rację ale dobrze, że zwróciłeś na to uwagę więc nie będę się
rozpisywał, co to za tuja mająca właśnie "taki" pokrój kulistopłożący,
wypuszcza najpierw długie pędy a później dopiero rozgałęzia się palczasto.
Mówią na to Łosie rogi? A może to nie tuja? Jest przepiękna.
pozdr Jerzy

18. Data: 2000-09-15 06:16:38

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <j...@m...pl> napisał w wiadomości
co to za tuja mająca właśnie "taki" pokrój kulistopłożący,
> wypuszcza najpierw długie pędy a później dopiero rozgałęzia się palczasto.
> Mówią na to Łosie rogi? A może to nie tuja? Jest przepiękna.

Jedyny żywotnik o pokroju kulistopłożącym, który znam, to Thuja occ. "Little
Gem".
Jeżeli "łosimi rogami" nazywasz żywotnikowca to tylko w młodości ma on
pokrój wskazany przez Ciebie. Później jest dosyć wysoką i szeroką rośliną.
To ten który jest na zdjęciu wskazanym przez Ciebie powyżej świerka
płożącego się.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Logitech Cordless Desktop iTouch? Za darmo ?!? http://konkurs.rubikon.pl

19. Data: 2000-09-17 16:11:31

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz Krzysztofie rację to Thuja " Filiformis" .....( Sylwek podpytał
producenta, który miał takoweż ) ale nie mogę znaleźć jej w żadnej
literaturze, żeby sprawdzić jakie ma wymagania, jaką formę i jak duża
rośnie . Gdzie mam jej szukać ???

Pozdrawiam - B.M. Jagoda

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8pn274$lsb$...@a...webcorp.com.pl...

20. Data: 2000-09-18 05:03:46

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@k...net.pl> napisał w wiadomości
to Thuja " Filiformis" .....( Sylwek podpytał
> producenta, który miał takoweż ) ale nie mogę znaleźć jej w żadnej
> literaturze, żeby sprawdzić jakie ma wymagania,

Wymagania jak każdy żywotnik. Nic specjalnego. Odporność również podobna.
Wzrost u nas - powolny. Mówi się o 2 m w ciągu 30 lat ale widziano też spore
egzemplarze. Więcej informacji przedrukuję Ci "do domu". Te ostatnie słowa
to tłumaczenie bardzo popularnego określenia "na priva" :-) dla nie gęsi.
Aha, mój egzemplarz tej rośliny ma ok. 0,5m
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Nowy, atrakcyjny, chetnie zmieni wlasciciela. http://konkurs.rubikon.pl