Przez policyjną wstrzemięźliwość zginął mafiozo.

1. Data: 2013-06-17 20:19:33

Temat: Przez policyjną wstrzemięźliwość zginął mafiozo.
Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,14
110601,Czy_ksiadz_proboszcz_pojdzie_do_piekla.html

2. Data: 2013-06-18 07:09:24

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Cze, 20:19, Andromeda <6...@m...pl> wrote:
> http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,14
110601,Czy_ksiadz...

No ten ksiądz nawet paliwo ze stacji kradł, jeździł po pijaku i bez
prawa jazdy, lipnych świadków przed sądem powoływał, już raz potrącił
kobiete z dzieckiem, a na końcu zabił chłopaka i siebie jeżdząc po
pijaku. No po prostu postrach okolicy, ludziom pewnie ulżyło że będzie
można wyjść spokojnie na zewnątrz....do czasu aż nie przyślą
następnego bandziora sutannowego i znowu blady strach padnie na
okolice.

3. Data: 2013-06-18 10:25:44

Od: bkr <g...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

On 17/06/13 19:19, Andromeda wrote:
> http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,14
110601,Czy_ksiadz_proboszcz_pojdzie_do_piekla.html

Ksiadz do piekla nie pojdzie. Gazeta nie zna katechizmu KK, ani innych
jego "rozporzadzen", wiec moze takie glupoty wypisywac. Ja wnioskuje
wprost. Ze jesli zabicie czlowieka, w jakis sposob mozna zadoscuczynic
(odpokutowac) i sie jest czlonkiem kosciola caly czas nawet po fakcie.
Natomiast za zabicie ksiedza sie automatycznie ekskomunike dostaje i
grzech smiertelny nie do naprawienia. Wiec jesli jest taki dysonans z
kara za tak powazny czyn jak zabicie czlowieka, to analogicznie pewnie
jest z jazda po pijanemu. Normalnemu plebsowi nie wolno, i to jest
grzech jak to mowia biskupi, wszystko sie zgadza. Xiadz natopmiast
pewnie moze i wcale nie jest to grzechem, tyle ze gdzies drobnym drukiem
to jest napisane.

--
bkr

4. Data: 2013-06-18 16:08:21

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Cze, 10:25, bkr <g...@h...org> wrote:

> [...]
> grzech jak to mowia biskupi, wszystko sie zgadza. Xiadz natopmiast
> pewnie moze i wcale nie jest to grzechem, tyle ze gdzies drobnym drukiem

To akurat jest zauważalne że katolstwo wręcz zdziwione jest że nie
może mordować i jeszcze się ich prześladuje że muszą prawa
przestrzegać. Dlatego mafiozo w tytule.

5. Data: 2013-06-18 17:17:30

Od: bkr <g...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

On 18/06/13 15:08, Andromeda wrote:
> zdziwione jest że nie
> może mordować

To sie potocznie nazywa: "Terlika zapalki w kieszeni swedza" ;-)

--
bkr

6. Data: 2013-06-18 17:59:23

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Cze, 17:17, bkr <g...@h...org> wrote:

> To sie potocznie nazywa: "Terlika zapalki w kieszeni swedza" ;-)
>
> --
> bkr

Ja się spotkałem- że popatrz - facetowi terliki w oczach się pojawiły,
w zastępstwie-wariat.

czy to jest ten dobrobyt
Polska sprawiedliwość
Jednostka SC