Pompy... mamony ?

11. Data: 2023-12-22 17:55:47

Temat: Re: Pompy... mamony ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...cb> wrote:

> No tak, pewnie to zapewnienie o braku zim usłyszał w reklamie pomp.. ?

Ano to to na pewno. A ,,reklama pomp" gdzie usłyszala? Na lewackim suficie
?

--
XL wiosenna

12. Data: 2023-12-24 10:02:19

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.12.2023 o 17:55, XL pisze:

> Ano to to na pewno. A ,,reklama pomp" gdzie usłyszala? Na lewackim suficie
> ?

Ano, Unia miota się w tych swoich skrajnościach jak diabeł w święconej
wodzie. A co najgorsze nasi wbrew temu co mówią mocno starają się
brukselce przypodobać. Np na wprowadzenie tej nowej benzyny Unia daje
czas do 2030roku a ten oficjalnie antyunijny PiS "uszczęśliwił" Polaków
tym już od nowego roku..

Elektryka sprzedam ?
Sztuczna inteligencja
Free Palestine now!