"Państwo" polskie państwo

21. Data: 2023-11-26 12:54:00

Temat: Re: "Państwo" polskie państwo
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> dlaczego, - państwo jest i musi być takim ssynem dla ludzi/obywateli .
> Jedno zjawisko?? Do wieczora mógłbym wymieniać przykłady jego wrogości
> które sprowadzają Obywatela do roli śmiecia.
> A tak poza tematem. - W Niemczech bywam,. I co się rzuca od razu w oczy
> - zupełnie inny stosunek do obywatela/człowieka niż u nas. Szkoplandia
> nie jest nakierowana tak represyjnie i roszczeniowo jak ten nasz tyran.
> Ale to tak jako już napisałem wyżej, rzecz poza tematem i nie mam
> zamiaru dyskutować na temat tego gdzie, i w którym kraju się lepiej żyje.

Nie jest nakierowana represyjnie? Może za rzadko bywasz.

--
XL wiosenna

22. Data: 2023-11-26 15:20:04

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.11.2023 o 12:54, XL pisze:

> Nie jest nakierowana represyjnie? Może za rzadko bywasz.

Przecież ty tam nie bywasz w ogóle (no chyba, że jak zwykle kłamałaś),
to co ty możesz o tym wiedzieć.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

23. Data: 2023-11-26 17:54:08

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jest nakierowana represyjnie? Może za rzadko bywasz.

Wystarczająco aby zauważyć różnice, choćby w zachowaniu policji czy
innych służb porządkowych.

24. Data: 2023-11-27 07:57:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...cb> wrote:

> Wystarczająco aby zauważyć różnice, choćby w zachowaniu policji czy
> innych służb porządkowych.

Jedź do Francji lub USA.

--
XL wiosenna

Re: Cześć, mam pytanie natury naukowej i zarazem mały dylemat
Czy tu ktoś jeszcze coś (na)pisze?
Re: Cześć, mam pytanie natury naukowej i zarazem mały dylemat
partyzantka
Nieludzkie oblicza lewackich idei.