ODPOWIEDŹ, było: czy w trzy minuty

11. Data: 2002-05-15 07:00:55

Temat: Re: ODPOWIEDŹ, było: czy w trzy minuty
Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości
news:1573-1021443268@213.17.138.62...
> Czy można kochać i być z kimś kto uważa że za komuny było
> dobrze? - można (niestety).
Hmmmmmmm Qwax to mnie mocno zastanowiło czemu niestety????? A co złego jest
w kochaniu osoby która uwaza, że za komuny było dobrze???????

Magdalena
GG 3122518
http://tweety2000.w.interia.pl
http://strony.wp.pl/wp/mwota

12. Data: 2002-05-15 07:02:25

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:absvn3$l77$1@news.onet.pl...
> [...]
> Prawdę mówiąc nie słyszałam czegoś takiego w kościele,

Ty nie. Babcia mogła - pomijam już starych dobrych wiejskich
proboszczów, którzy niesamowite historie potrafią z ambony
głosić, ale weźmy choćby ojca Kolbe...

Rozumiem, że to Cię bardzo, bardzo zabolało. Ale mnie to
naprawdę wygląda na "impregnację". Jeśli jesteś w stanie, to
zignoruj.

Moja babcia, która zmarła w lutym, ostatnie miesiące życia
spędziła w domu moich rodziców. Była słaba, chorowała, musiała
przyjmować mnóstwo leków, zachowywać ścisła dietę, ale do samego
końca była przytomna, rozpoznawała ludzi, rozmawiała. No i
kiedyś wchodzi do kuchni i mówi mojej mamie: "A gospodyni to
dostała grzybów suszonych dużo... i sama zjadła, mnie nic nie
dała..."

Pozdrawiam serdecznie
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

13. Data: 2002-05-15 07:02:37

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <
> Można - dopóki taki gnój nie ma wpływu na wychowanie naszych dzieci w
> ramach wprowadzonej do szkół OBOWIĄZKOWEJ indoktrynacji katolickiej.

Masz na myśli religię w szkołach (nie jest obowiązkowa) czy coś innego?
Asia Słocka

14. Data: 2002-05-15 07:02:40

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Także w powszechnie krytykowanym Radiu Maryja, które
> cztery lata temu słuchałam przez kilka miesięcy nie udało mi się
> trafić na nic kontorwersyjnego.
Asiu nie spotkałaś się bo poglady w Radiu Maryja sa selkcjonowane. Na antene
trafiaja tylko "własciwe poglady" wg księzy a inne sa nie puszczane, albo
ksiądz odkłada w trakcie rozmowy słuchawkę.

15. Data: 2002-05-15 07:11:18

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety"
> Asiu nie spotkałaś się bo poglady w Radiu Maryja sa selkcjonowane.
Oj, wcale się nie zrozumiałyśmy. To o czym piszesz występuje w mniejszym
lub większym stopniu w każdej gazecie, każdym radiu, to się nazywa profil
;-))

>Na antene
> trafiaja tylko "własciwe poglady" wg księzy a inne sa nie puszczane, albo
> ksiądz odkłada w trakcie rozmowy słuchawkę.
Cóż, niestety nie tylko tam, właściwie jedynym radiem które tak nie robi
jest drugi program radiowy, ale to dla koneserów :-)

Mi chodziło o coś innego: szerzy się opinia że tam ciągle mówią
źle o tym, o tamtym, że antyżydowkie że mocno najconalistyczne itd.
Przez parę miesięcy słuchałam prawie non- stop, i wysłuchałam
wielu wartościowych audycji, ekstrema były gaszone tak jak napisałaś.
O tym jak żyć w rodzinie, pomagać innym, uczyć dziecka żyć z religią itd.
Na podstawie tego co sama słyszałam mam pozytywny stosunek do tego
radia, na podstawie komentarzy ze wszech stron oczywiście odwrotny.
Cóż, wolę wierzyć sobie niż cudzym opiniom.
Asia Słocka

16. Data: 2002-05-15 07:26:47

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax"
> Chrzczenie dzieci też nie jest obowiązkowe!!!
Oczywiście. Gdzie więc leży problem?

17. Data: 2002-05-15 07:27:19

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

katolickiej.

> Masz na myśli religię w szkołach (nie jest obowiązkowa) czy coś
innego?

Chrzczenie dzieci też nie jest obowiązkowe!!!

Pozdrawiam
Qwax

18. Data: 2002-05-15 07:29:12

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i na dodatek zamordowali Chrystusa ;-/

Na szybko mam jeden komentarz...
Chrystus też był Żydem... Czy babcia ma tego świadomość? Bo może powinnaś
jej to powiedzieć... Jeśli jeszcze kiedykolwiek poruszy ten temat...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

19. Data: 2002-05-15 07:32:03

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska"
> Chrystus też był Żydem... Czy babcia ma tego świadomość? Bo może powinnaś
> jej to powiedzieć... Jeśli jeszcze kiedykolwiek poruszy ten temat...

Oczywiście. Wróciła do tego parokrotnie z komentarzem
że żydzi żyda zabili i choćby za to się im należy ;-/
Hm..dzięki Wam dziś naprawdę patrzę na to inaczej,
jestem bardzo, bardzo wdzięczna.
Asia Słocka

20. Data: 2002-05-15 07:33:37

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście. Gdzie więc leży problem?

Właśnie w TYM. W różnicy pomiędzy "de jure" a "de facto".
(chyba tak to się pisze)

Pozdrawiam
Qwax

OT zegnam sie do czwartku :-)
Czy w trzy minuty przekreślić dwudziestoletnią miłość?
prosze poradzcie!mam nadzieje ze nie OT
a za to tym razem o mamie.....
re: skad sie bierze ze feminizm ...