Krosteczki pod napletkiem u 6 latka...

1. Data: 2003-02-15 12:58:10

Temat: Krosteczki pod napletkiem u 6 latka...
Od: "Kasia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Wlasniedzisiaj synek powiedzial mi ze bardzo swedzi go sisiak.Odsunelam wiec
napletek i zobaczylam krosteczki malutkie, a sisiak czerwony.Nie wiem co to
jest czy jakies uczulenie czy cos innego.Moze ktos sie z tym
spotkal.Poradzcie Kasia

2. Data: 2003-02-15 14:28:32

Temat: Re: Krosteczki pod napletkiem u 6 latka...
Od: V+ <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia (a było to 15-2-2003 o 13:58) Kasia napisał:

> sisiak

?? Co to takiego ;-)
Może chodzi o penis?

--
\_\ /_/ || pozdrawiam
\_\ /_/ # || GG: 825329

3. Data: 2003-02-15 15:39:09

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Feb 2003 13:58:10 +0100, Kasia napisał/napisała:
> [...]
> napletek i zobaczylam krosteczki malutkie, a sisiak czerwony.Nie wiem co to
> jest czy jakies uczulenie czy cos innego.Moze ktos sie z tym

Do lekarza i to natychmiast ! Chcesz syna narazic na brak potomstwa jak to
cos powaznego ? ;))

A ja GDYBAM sobie dla wlasnej satysfakcji,ze jest to Molluscum Contagiosum
(mieczak Zakazny) ;) hyhy

--
* i tak koniec jest metr pod ziemia * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

4. Data: 2003-02-15 15:52:34

Od: "Pelipe" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

prosze udac sie do pediatry, takich spraw nie nalezy lekcewazyc

5. Data: 2003-02-16 13:16:31

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 15 Feb 2003, Papik wrote:

> A ja GDYBAM sobie dla wlasnej satysfakcji,ze jest to Molluscum Contagiosum
> (mieczak Zakazny) ;) hyhy

chyba nie, bo od kogo zarazilby sie, od kolezanki z przedszkola?
Uprawial z nia petting? Ale moze to byc infekcja np.
grzybicza i wymaga to konsultacji lekarza faktycznie

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

6. Data: 2003-02-16 16:41:47

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 16 Feb 2003 14:16:31 +0100, Piotr Kasztelowicz napisał/napisała:
> chyba nie, bo od kogo zarazilby sie, od kolezanki z przedszkola?
> Uprawial z nia petting? Ale moze to byc infekcja np.
> grzybicza i wymaga to konsultacji lekarza faktycznie

dziwne, lekarz powiedzial mi,ze to normalne ale rzadkie zjawisko i cytujac
slowa lekarza: "nawet dzieci z piaskownicy moga to zlapac" :)

Przypomne tylko,ze to wirus, o ile ma to jakies znaczenie ;)

--
* i tak koniec jest metr pod ziemia * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

Dlaczego zdrowy człowiek musi mieć dwie nerki ??
--==EGZEMA==--
Dieta przy chemioterapii
wklęśnięta brodawka
irak