Czym nas obrażono

51. Data: 2013-10-18 22:32:11

Temat: Re: Czym nas obrażono
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-18 16:26, Ikselka pisze:

> Bardzo szkodliwa postawa - obrzydzić/obalić komuś życiowe cele, zdołować
> niemożnością i... zostawić samemu sobie :-/

Ależ ja nic nie wymyślam, ja tylko opisuje stan faktyczny bez chowania
głowy w piasek wobec niewygodnych tematów.

52. Data: 2013-10-18 22:32:37

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-18 16:28, Ikselka pisze:

> OK.
> Zły to ptak, co własne gniazdo kala.
> Lepiej?

Znacznie lepiej. I nie przypisuj mi przynależności do wspólnego gniazda
które opanowali kapitaliści.

53. Data: 2013-10-18 22:32:55

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-18 16:29, k...@o...pl pisze:

> przesadzasz
>
> kiwiko

Ale tylko trochę

54. Data: 2013-10-18 22:33:54

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-18 16:30, Ikselka pisze:

> LOL, a właśnie identyczne relacje mam z Europy Zachodniej - odnośnie lasów
> i in.
> A spróbuj np na Węgrzech wejść na chybił trafił na plażę nad Balatonem -
> możesz dojść do jeziora tylko wąskimi wygrodzonymi ścieżeczkami między
> PRYWATNYMI posiadłosciami :-33333-)

W Szwecji nie zauważyłem jakichś terenów gdzie wstęp byłby zabroniony. I
chętnie sie zgodzę na taką węgierska wersję - dostęp do jeziora tylko
piechotą - nie ma sprawy.. U nas jest tak że garstka zgniłków
kapitalistycznych którzy postawili sobie domki letniskowe ma monopol na
dostęp do jeziora, drogi i ścieżki z szlabanami i pozamykane na kłódki,
do których klucze maja tylko oni.. Jest to pogwałcenie nawet tego
naszego pro kapitalistycznego prawa wodnego..

55. Data: 2013-10-18 23:34:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Oct 2013 22:30:51 +0200, Trybun napisał(a):

> I co to ma być, jako argument na coś, ultra nienawistny tekst napisany
> przez jakiegoś ledwo "opierzonego" dzieciaka? Przyznam że ta jego
> nienawiść w tym wierszu aż mnie zemdliła że nie doczytałem do końca. Co
> mu ci "czerwoni" sołdaci zrobili że aż tak ich nienawidził?

Powiem tak: 1920, 1939.
Gwałty, rzezie, rabunki.
Najprawdopodobniej wytłukli mu rodzinę i/albo zgwałcili matkę, siostrę i
babkę.
Mało?

I Ty zarzucasz MNIE nieznajomosc faktów???
:-/

--
XL
"Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę

56. Data: 2013-10-18 23:34:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Oct 2013 22:31:36 +0200, Trybun napisał(a):

> Świadomych tego że ziemia i inne dary natury należą tak samo do nich
> samych jak do tego który się obwieścił ich posiadaniem na własność. Nie
> muszą mu butów czyścić i całować po ręce za pozwolenie korzystanie z
> tego co im zrabował.

No comment.

57. Data: 2013-10-18 23:37:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Oct 2013 22:32:11 +0200, Trybun napisał(a):

> Ależ ja nic nie wymyślam, ja tylko opisuje stan faktyczny bez chowania
> głowy w piasek wobec niewygodnych tematów.

A co Ty myslisz, ze ONI sami głupi, stanu faktycznego nie widzą i to
właśnie Ty jesteś ich Uświadomicielem?
Przyjm do wiadomości, ze jak się ktoś pcha do otwierania drugiemu oczu, to
się naraża na to, że i jego samego oczy te otwarte zobaczą we właściwym
świetle...

Boszsz...

58. Data: 2013-10-18 23:38:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Oct 2013 22:32:37 +0200, Trybun napisał(a):

> Znacznie lepiej. I nie przypisuj mi przynależności do wspólnego gniazda
> które opanowali kapitaliści.

A jacy tam kapitaliści - paru lizaczy d..y Niemcom i Rosji...

59. Data: 2013-10-18 23:39:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Oct 2013 22:33:54 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
> do których klucze maja tylko oni.. Jest to pogwałcenie nawet tego
> naszego pro kapitalistycznego prawa wodnego..

A do którego to jeziora żadnego dostępu nie masz? - ale konkretnie.

60. Data: 2013-10-18 23:49:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Oct 2013 22:30:51 +0200, Trybun napisał(a):

> Co
> mu ci "czerwoni" sołdaci zrobili że aż tak ich nienawidził?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Agresja_ZSRR_na_Polsk%C
4%99#Zbrodnie_wojenne
http://pl.wikipedia.org/wiki/Agresja_ZSRR_na_Polsk%C
4%99#Operacje_GUGB_i_Razwiedupru_w_trakcie_agresji_i
_okupacji_sowieckiej
http://pl.wikipedia.org/wiki/Agresja_ZSRR_na_Polsk%C
4%99#Zako.C5.84czenie_i_skutki

--