Chciałabym być chłopakiem

1. Data: 2000-02-22 16:24:52

Temat: Chciałabym być chłopakiem
Od: "Robercik" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ostatnio w rozmowach z niektórymi dziewczynami czesto słyszę
to zdanie zawarte w temacie. Na początku mogłoby to być
niezrozumiałe dlatego że jest ono wyciągnięte z kontekstu. Zdanie
to odnosiło się do tego że płeć żeńska jest zazdrosna w tej
kwestii iż często tak bywa że męski ród może mieć rój panienek
i wszystko jest ok ale gdy ta sytuacja następuje w przypadku
części żeńskeij to wtedy padają hasła typu "ta to jest sz...tą i skończoną
dzi.....ką". Lecz ja uwarzam iż tak nie powinno być, w końcu mamy
albo inaczej, dąrzymy do równouprawniwnia, szczególnie, bez urazy
intersuje mnie zdanie na ten temat grupowiczek. Uważam że to jest
dość istotna sprawa, bo jak by się nie rozejrzeć wokół siebie to napewno
miało się doczynienia z taką sytuacją, nie mówię ,że osobiście.

Robercik

1. Data: 2000-02-23 21:46:54

Temat: Re: Chciałabym być chłopakiem
Od: Joanna Ćwikła <a...@e...icslab.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robercik <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:890hou$6i2$...@d...open.net.pl...

[ciach!]

> [...]
napewno
> miało się doczynienia z taką sytuacją, nie mówię ,że osobiście.

Coz....spotkalam sie z taka reakcja - moja bardzo ladna przyjaciolka
spotykala sie z roznymi mezczyznami, zawierala duzo nowych znajomosci i
probowala szczescia w paru zwiazkach - a ta "odrzucona" (w sensie:
kosz) czesc meskich znajomych wszem i wobec tytulowala ja kur....,
chociaz o jej zyciu seksualnym nie mieli zielonego pojecia.
Przykre zjawisko, niestety, na razie nie do wyeliminowania...nie przy
takiej obludzie i hipokryzji, jaka prezentuje czesc spoleczenstwa.
A z drugiej strony: czy tylko dlatego zmieniac plec? Nieeeee,
ostatecznie bycie kobieta ma wiecej plusow niz minusow :-)))))

Asior

Joanna Cwikla
mailto:a...@i...agh.edu.pl
UIN 25443842

1. Data: 2000-02-26 14:08:48

Temat: Odp: Chciałabym być chłopakiem
Od: "Markx" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Ćwikła <a...@e...icslab.agh.edu.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:891kc6$ocr$...@i...cyf-kr.edu.pl...

> ostatecznie bycie kobieta ma wiecej plusow niz minusow :-)))))

naprzyklad? :)

--
pozdrowienia
MarkX

1. Data: 2000-02-26 18:13:47

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Feb 2000 22:46:54 +0100, Joanna Ćwikła
<a...@e...icslab.agh.edu.pl> wrote:

> [...]
>Przykre zjawisko, niestety, na razie nie do wyeliminowania...nie przy
>takiej obludzie i hipokryzji, jaka prezentuje czesc spoleczenstwa.

E - TAM! Podobnie jest u chlopakow - zaraz sa plejbojami,
kobieciarzami, niewiernymi sukinsynami, kasanowami, donchuanami,
chamami, oszustami i tak dalej.

Nie mozna wiazac rownouprawnienia z zezwalaniem na to, by w normalnym
zwiazku ktorakolwiek strona bawila sie w "wolna milosc", z cierpieniem
i szkoda drugiej strony.

--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl
http://www.gole.soccer.com.pl/gole/event.htm

...but all the drugs in this world...
...won't save her from HERSELF...

1. Data: 2000-03-03 20:26:41

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paul Radetzky" <r...@p...onet.pl> wrote in message

> E - TAM! Podobnie jest u chlopakow - zaraz sa plejbojami,
> kobieciarzami, niewiernymi sukinsynami, kasanowami, donchuanami,
> chamami, oszustami i tak dalej.

Dokladnie. Ale jak pomyslec, to co to kogo obchodzi. Zycie jest takie
krotkie. Zyjesz sobie i potem umierasz, i kto bedzie pamietal czy to co
zrobiles za zycia, bylo akceptowane przez spoleczenstwo czy nie.........
Nie wiecie moze jak to jest? Dlaczego jestesmy tak nie tolerancyjni?

Pajonk

Anoreksja
Psychiatria Online - nowe zasoby
Pomozcie
Nauka a rzeczywistość ( było: Re: prosba o konsultacje)
Maly tescik