Była dziewczyna a przyjazn

1. Data: 2003-03-24 18:15:23

Temat: Była dziewczyna a przyjazn
Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czesc!!!

Tak się zastanawiam czy mozliwa jest przyjażn pomiądzy dwojgiem ludzmi którzy
wczesniej cos dla siebie znaczyli. Czy tak naprawdę kto moze byc kochankiem .
nie moze byc przyjacielem????

Bylismy ze sobą krótko, calutkie dwie miesiące. Mozna powiedzeic ze była to
taka wakacyjna miłosc, potem przyszedł wrzesien i się skonczyło. Jakis czas
potem spotkałem kogos z kim jestem do obecnej chwili ( prawie 3 lata ). W
pewnym okresie rozejrzałem się dookoła i uswiadomiłem sobie ze oprócz osoby
którą kocham nie mam nikogo. Czasami sprzeczalismy się o to ze przyjaciele nie
są mi potrzebni....przeciez masz mnie.
A ja własnie ze czułem na odwrót, czulem ze przyjaciele są mi potrzebni.
Próbowałem kogos pozanc wartosciowego na chacie......teraz wiem ze był to zły
pomysł.
Przypomniałem sobie( powiedzmy wprost ) o mojej byłej. Dlaczego? Bo była kims,
z kim mogłem miło spądzic czas, porozmawiac o rzeczach banalnych jak i
powaznych, bo była kims wartosciowym. Terza kiedy przede mną lezy jej numer
telefonu ......... boje się. Jak ona zareaguje , wiem z chce tylko przyjazni
ale ona przeciez moze pomyslec inaczej. Jak to wszystko zrobic bym nie wyszedł
na jakiegos debila, przeciez zadzwonic po 3 latach i spytac co u ciebie słychac
to trochę brzmi nieracjonalniei durnowato. Jka to widzicie???

Przepraszam za głupoty........

Pozdrawiam

Michał z Sosnowca

1. Data: 2003-03-24 19:36:50

Temat: Re: Była dziewczyna a przyjazn
Od: "Wrath" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi sie, ze... (albo inaczej)
Chyba nie jestes szczesliwy ze swoja obecna dziewczyna i w tym tkwi problem.
3 lata? I co z tego, jak bylo wam milo... to zawsze mozesz sie odezwac.

Btw. Ja odezwalem sie po 6 latach... i zobaczylem jak z wielkiej milosci
zrobila sie kupa przecpanego nieszczescia :/ Zaluje tego odnowienia
znajomosci.

wrath

1. Data: 2003-03-24 19:47:21

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

"Wrath" <w...@i...pl> wrote in news:b5nmvd$1jo$1@news.supermedia.pl

> i zobaczylem jak z wielkiej milosci
> zrobila sie kupa przecpanego nieszczescia :/ Zaluje tego odnowienia
> znajomosci.

co masz na myśli?

--
Rafał 'Raf256' Maj http://www.raf256.com - GG,ICQ,Email

1. Data: 2003-03-24 20:14:06

Od: "Wrath" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daruj mi lecz nie bede juz o tym pisal.
Nic przyjemnego w kazdym razie.

Kazdy zyje tak jak chce.

Wrath

1. Data: 2003-03-24 21:51:14

Od: Sender <y...@p...sa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez bym sie nie odzywal. Po co patrzec wstecz? Poza tym to co Ty masz
po tych 2 miesiacach bycia razem w glowie pomnozone przez 3 lata nie
widzenia to Twoje wlasne widzenie i jakies wyobrazenie.

1. Data: 2003-03-24 22:11:26

Od: "Annie" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Przypomniałem sobie( powiedzmy wprost ) o mojej byłej. Dlaczego? Bo
> była kims, z kim mogłem miło spądzic czas, porozmawiac o rzeczach
> banalnych jak i powaznych, bo była kims wartosciowym.

A nie jest przypadkiem tak, ze nie pamietasz tych zlych chwil a tylko te
mile?
Nie wiem czy jest sens wchodzic po raz drugi do tej samej rzeki,
przeciez cos
bylo miedzy Wami nie tak, ze sie rozstaliscie.

Ania
"Siejąc grzeczność, zmieniasz świat!"

Pisząc na priv usuń "CostaM" z adresu

1. Data: 2003-03-24 22:24:34

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

exuinox:
> ... Jka to widzicie???

Kombinujesz troche bez sensu. :)
Chyba lepiej sie nawet pomylic niz ~zaniechiwac. :))
Wiesz czego chcesz? ;)

Czarek

1. Data: 2003-03-24 22:38:04

Od: "Elle" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Annie" <C...@i...pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem czy jest sens wchodzic po raz drugi do tej samej rzeki,

Nie można wejść 2 razy do tej samej rzeki... :-)
Pozdrowki, Elle.

1. Data: 2003-03-24 23:13:24

Od: "Annie" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elle" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

> Nie można wejść 2 razy do tej samej rzeki... :-)

Jak to nie mozna? Wszystko mozna ;) Tylko nie wszystko ma
sens :)

1. Data: 2003-03-25 18:31:21

Od: "D@nieloS" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W przypływie szalonej weny użytkownik "Użytkownik"
w wiadomości <3...@n...onet.pl>
stworzył następujące dzieło:

A czy czasami nie zaczynają się u Ciebie problemy w związku?
Mineło prawie 3 lata i może Tobie się dziewczyna znudziła?
W końcu po takim czasie prawie zawsze nastaje kryzys;)

--
Pozdrowienia z
Zielonej "Dzióry"

pojedynek Wujek kontra Pani Magda