Angina

1. Data: 2004-11-04 06:42:34

Temat: Angina
Od: "Jacek Al." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie - lekarz przy anginie przepisał do stosowania antybiotyk Ospamox
1000mg 2x dziennie. Jednak po dwóch dniach zażywania, nie widać poprawy.
Czyżby lekarz przepisał nie ten lek?

Jacek

2. Data: 2004-11-04 11:41:03

Temat: Re: Angina
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Al." <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie - lekarz przy anginie przepisał do stosowania antybiotyk
Ospamox
> 1000mg 2x dziennie. Jednak po dwóch dniach zażywania, nie widać poprawy.
> Czyżby lekarz przepisał nie ten lek?

Spokojnie, z tego co mi wiadomo z, że tak powiem, autopsji, to mozna i 3 i 4
dni czekac. Zawsze mozesz zadzwonic do lekarza i zapytac, czy powinienes sie
juz niepokoic, czy jeszcze jakis czas poczekac. A co na ten temat mowi
ulotka?

Maja

3. Data: 2004-11-04 18:15:28

Od: "Jacek Al." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie, ulotka... przeczytałem jak dawkować i wylądowała w koszu.

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
sie
> juz niepokoic, czy jeszcze jakis czas poczekac. A co na ten temat mowi

Jakie badanie
Zwolnienie lekarskie z zajec sportowych
Ile jest wazne skierowanie?
Zapalenie teczowki cd.