Osama bin Laden nie żyje

301. Data: 2011-05-11 21:38:24

Temat: Re: Osama bin Laden nie żyje
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:1m7yvt5ff5onp$.hxzifs9b1uwv.dlg@40tude.net...

> Gorzej: śmierć BL nie nastąpiła w wyniku wyroku, lecz w wyniku mordu
> wykonanego na zlecenie podczas nagłego aktu agresji.
> Iwonka (i nie tylko) jest zwolenniczką TERRORYZMU!!!
>

> PS. He he, i nie tylko ona - większość tej grupy i całe USA!!!
> :-(

Jak zapowiadaełm, przez ciekawość dziś przeglądałem urbanowe "Nie".
Znalazłem jeden artykuł, w którym autor był oburzony, ze USA, drapujące się
na wzorzec moralny dla świata postąpiło w sposób tak barbarzyński, a jeszcze
bardziej oburzało go to, ze europejscy przywódcy państw- którzy powinni
byćsilniej przywiązani do europejskich tradycji (bo USA może byćzapatrzone w
westerny) popierali takie działania. No i skomplementował Donka, że ten,
jako jeden z nielicznych zareagował, że zabito człowieka, i nie powinno się
z tego cieszyć.
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

302. Data: 2011-05-11 21:53:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 May 2011 23:38:24 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> byćsilniej przywiązani do europejskich tradycji (bo USA może byćzapatrzone w

Tak jakoś mi się, metodą luźnych skojarzeń, przypomniało, jak Lepper
perorował, że Amerykanie przechowują terrorystów na lotnisku na Mazurach.
I jaki powszechny śmiech i drwiny to wzbudziło.
Jakiegoż kaca moralnego mają? teraz ci, co sie naśmiewali z niego, od kiedy
międzynarodowe śledztwo potwierdziło lepperowe "mrzonki"...
:-/

> No i skomplementował Donka, że ten,
> jako jeden z nielicznych zareagował, że zabito człowieka, i nie powinno się
> z tego cieszyć.

Akurat co do do Donka - on TERAZ (czyt. kiedy dostał od Rosji po łbie, a i
przed wyborami) robi wszystko, aby tylko dobrze wypaść przed NORMALNYMI
Polakami... Już nawet w stosunku do Rosjan, w kontekście katastrofy i
śledztwa smoleńskiego, wykazuje reakcje adekwatne, jakich nie wykazywał
wcale, wręcz będąc czołobitnym wobec ich władz i sledztwa.
Ale czy NORMALNY Polak to głupi=naiwny Polak?
Normalny Polak wie, dlaczego on, Donek, to robi.
Wniosek?
Jesli ktoś na niego ponownie zagłosuje, to na pewno nie normalny Polak.
:-/
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

303. Data: 2011-05-11 22:01:22

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 May 2011 16:55:10 +0200, Ikselka napisał(a):

> Gorzej: śmierć BL nie nastąpiła w wyniku wyroku, lecz w wyniku mordu
> wykonanego na zlecenie podczas nagłego aktu agresji.

Oczywiscie masz racje.

> Iwonka (i nie tylko) jest zwolenniczką TERRORYZMU!!!
>

> PS. He he, i nie tylko ona - większość tej grupy i całe USA!!!
> :-(

Z przerazeniem obserwowalam reakcje niektorych srodowisk w USA (zreszta nie
tylko w tam).

Pozdrawiam,
M.

304. Data: 2011-05-11 22:05:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 May 2011 00:01:22 +0200, Fragile napisał(a):

> Oczywiscie masz racje.

> Z przerazeniem obserwowalam reakcje niektorych srodowisk w USA (zreszta nie
> tylko w tam).

Już sobie wyobrażam TYCH SAMYCH SRODOWISK piorunująco-potępiające reakcje
na (ewentualne) powieszenie zbrodniarzy II-wojennych BEZ procesu (tu:
norymberskiego), ot tak, zaraz po ujęciu każdego z osobna...

305. Data: 2011-05-11 22:05:43

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiscie masz racje.

> Z przerazeniem obserwowalam reakcje niektorych srodowisk w USA (zreszta nie
> tylko w tam).

Nie tylko tam, wywalic "w".

Pozdrawiam,
M.

306. Data: 2011-05-11 22:06:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 May 2011 00:05:43 +0200, Fragile napisał(a):

> Nie tylko tam, wywalic "w".

Się domyśliłam ależ :-)

307. Data: 2011-05-11 22:25:54

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <s...@o...pl> wrote in message

> Czyli jestes zwolenniczka kary smierci...

zdecydowanie jakos nie widzialam resocjalizacji Osamy. Potwora wyzutego
z ludzkich uczuc. Ktory z zimna krwia planowal zabijanie niewinnych ludzi.

i.

308. Data: 2011-05-11 22:38:56

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> "Fragile" <s...@o...pl> wrote in message

> zdecydowanie jakos nie widzialam resocjalizacji Osamy. Potwora wyzutego
> z ludzkich uczuc. Ktory z zimna krwia planowal zabijanie niewinnych ludzi.

Iwon(K)o- "rzekomo zabił Oswald"- pamiętasz? I własnie po to są sądy, żeby
komus udowodnić, ze nie rzekomo, ale rzeczywiście. Tyle, że nikt mu takiej
szansy nie dał- a Ty mało masz jeszcze po Kennedych (pamiętasz- brat też
zginął w szemranych okolicznościach)? Ile razy trzeba oszukac amerykanów,
żeby stali się nieufni wobec takich oskarżeń? Ja nie twierdzę, że był czysty
jak lilia- ja twierdzę, że nie ma dowodów na to (nikt nie przedstawił w
miarę przekonujących), że w ogóle był zamieszany w 9/11 a także że to on
stał za komunikatami nadawanymi potem przez AlDżazirę.

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

309. Data: 2011-05-11 22:46:49

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Iwon(K)o- "rzekomo zabił Oswald"- pamiętasz?

"Rzekomo" bo dowodow bylo za malo.

>I własnie po to są sądy, żeby komus udowodnić, ze nie rzekomo, ale
>rzeczywiście.

tutaj bylo "rzeczywiscie". Dowodow bylo az za duzo.

> [...]
>(nikt nie przedstawił w miarę przekonujących), że w ogóle był zamieszany w
>9/11 a także że to on stał za komunikatami nadawanymi potem przez

twierdzisz bo uwierzyles zrodlom, ktorym ja nie wierze. Dlatego nie ma co o
tym
dyskutowac.

i.

310. Data: 2011-05-11 22:47:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 May 2011 00:38:56 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> miarę przekonujących), że w ogóle był zamieszany w 9/11 a także że to on
> stał za komunikatami nadawanymi potem przez AlDżazirę.

Dokładnie.
I wobec powyższego społeczeństwio praworządne/cywilizowane wręcz POWINNO go
uważac za niewinnego, póki nie udowodni mu się winy.
A się nie udowodni, bo się go zaciukało własnie po to, żeby nie musieć
niczego udowadniać.

Czyli do końca świata pozostanie niewinny.
Jak każdy obywatel, któremu winy nie udowodniono.

Pytanie: jak określić społeczeństwo, które mu odmówiło możliwości obrony,
stosując SAMOSĄD?
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Świętujcie pierwszy maja
Rywalizacja a wspolpraca czyli byc albo nie byc
Piekne!
Otwartość na innych
Jak wyzbyć się swojej seksualności?