Czy trolle poszły już na zasłużony odpoczynek?

1. Data: 2006-05-08 13:35:09

Temat: Czy trolle poszły już na zasłużony odpoczynek?
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nakarmił jeden drugiego i się udławili?
Wrócą?
pozdr. Jerzy

2. Data: 2006-05-08 15:40:44

Temat: Re: Czy trolle poszły już na zasłużony odpoczynek?
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

NTG

3. Data: 2006-05-08 17:21:06

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Nowak" <0...@m...pl> wrote in message
news:e3nhi5$4cn$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Nakarmił jeden drugiego i się udławili?
> Wrócą?
> pozdr. Jerzy

> Skoro nie wspominasz o prezerwatywie, to już wszystko jasne.

Sugerujesz obsianie pólka?! :-)) A to się mężuś zadziwi!

4. Data: 2006-05-08 17:43:38

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Sugerujesz obsianie pólka?! :-)) A to się mężuś zadziwi!

Zaczynasz przypominać Szymona Inkowskiego. Co i raz obiecuje, że
znika, a zaraz potem pojawia się z powrotem. Od nieszczęśliwych
miłości to jest alt.pl.psychologia.milosc a nie prk :)

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 61.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

5. Data: 2006-05-08 17:53:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@m...pl> wrote in message

> Zaczynasz przypominać Szymona Inkowskiego. Co i raz obiecuje, że znika, a
> zaraz potem pojawia się z powrotem. Od nieszczęśliwych miłości to jest
> [...]

Chyba nie... Ja jestem prawie szczęśliwy... ;-P)))

6. Data: 2006-05-08 17:58:41

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@m...pl> wrote in message

> Zaczynasz przypominać Szymona Inkowskiego. Co i raz obiecuje, że znika, a
> zaraz potem pojawia się z powrotem.

A gdzie ja obiecywałem, że znikam? Z jednej dramy do drugiej, z życia do
życia (po życiu)...

7. Data: 2006-05-08 18:02:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@m...pl> wrote in message
> [...]

Aicha jak piękna gejsza
Z baśni tysiąca nocy
Omota, zawiąże oczy
Całą sobą, życia ozdobą
Z radością życia kroczy.

8. Data: 2006-05-09 08:41:07

Od: "KS" <K...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Nakarmił jeden drugiego i się udławili?
> Wrócą?

Proszę przestać generować te fałszywki pod nickiem "panslavista" na tej
grupie
KS

9. Data: 2006-05-09 08:42:47

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"KS" <K...@a...pl> wrote in message news:e3pkmq$kju$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
>
> Proszę przestać generować te fałszywki pod nickiem "panslavista" na tej
> grupie
> KS

Czemu mi szwagra sztorcujesz?

10. Data: 2006-05-10 08:15:45

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Nakarmił jeden drugiego i się udławili?
> Wrócą?

Nudzi Ci się?
A potem płacz i zgrzytanie zębów że się dżudżu czepia..?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Jak to zrobic?? (sos slodko-kwasny jak w pewnej knajpie )
Przepisy na dania reginalne ze swietkorzyskiego
Pajda chleba..:P
Jaka ryba??
Pizzowe bułeczki po raz kolejny